Senaste nytt

ARN - DXB T/R Bonusresa (2-4-1) Nu till helgen, Star Alliance

Shxhani

Medlem
Hej,

  1. Varifrån vill du börja din resa? ARN, CPH och GOT funkar också.
  2. Var är din destination? DXB
  3. När vill/behöver du resa ut? Nu i helgen avresa mellan 26-28 November
  4. När vill/behöver du komma hem? 5-7 Dec
  5. Hur länge vill du vara borta? 7-9 dagar
  6. Hur många personer som skall resa? 2
  7. I vilken kabinklass? Business
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) Ingrt
  10. Vad är det viktigaste för dig? - Resa i business
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Det går bra
Om det absolut inte finns något i business, så önskas enbart Ekonomi från ARN. Har försökt titta efter min förmåga, är ny på detta har tittat via United och Air Canada. Hittar dock inget.
 

JacobGBG

Medlem
Ser dessvärre väldigt tomt ut. DXB är populärt som följd av att det är en av få solplatser bekvämt tillgängligt för Europa med Sydöstasien i praktiken stängt.
 

Mr Basic

Medlem
708B4834-9CB3-40FA-8C79-63A161BA2E51.png



50814B30-C855-4DA4-BFBE-0A6920E7281E.png



C5A21025-B93D-4A28-B16A-359D241CB3D5.png


57B9C18D-003D-406D-83A7-0D127F476DAA.png

Du får bortse från Gulf Air, tror inte de går att boka med Eurobonus.

B8505B5A-4929-4EFE-8548-3868BEF814CE.png


28328B1F-5D73-4F19-B4B8-91E5A7DE192E.png


Finns ju ett fåtal business-award, om de kan bokas via Eurobonus är omöjligt att veta, men definitivt värt ett samtal till SAS. Lycka till!

Edit. Boka inte via ADD (pga inbördeskriget).
 
Last edited:

Shxhani

Medlem
Ser dessvärre väldigt tomt ut. DXB är populärt som följd av att det är en av få solplatser bekvämt tillgängligt för Europa med Sydöstasien i praktiken stängt.
Jo det är sant, enormt tryck nu också... Har en 2-4-1 som går ut i år, hittar dessvärre inget som passar då jag föredrar att resa sep-dec när det är som kallast här. Lyckades boka en award i business till Tokyo nästa år med SAS. Men hittar inte mycket mer än det för nästa höst.
 

Mr Basic

Medlem
Tack @Mr Basic, du är guld. Ska kolla om det går att boka imorgon, ska kika. Är det business hela vägen på respektive flight?
Visas tillgänglighet i business (lila färg) bör det finnas I-klass på samtliga flighter. Om SAS har tillgång till dessa är dock osäkert och höljt i dunkel. Ring och fråga, kan inte få mer än ett nej. Eko borde du kunna hitta.

Edit. Tyvärr är jag bara silver. ;)
 

Shxhani

Medlem
@Shxhani återkoppla gärna hur det gick? :rolleyes:

Jag hamnade hos en grym person hos SAS som försökte hitta det bästa han kunde i ca 20 minuter. Business med avgång på fredagen med Lufthansa och Swiss, dock inget på hemvägen, sista business fanns på torsdagen med Swiss 2/12 klockan 02:10 vilket var lite för tidigt.

Vart ekonomi tillslut med Swiss på söndagen och hem med Lufthansa via Frankfurt på måndagen den 6/12. Tyvärr blev det inte som jag hade tänkt mig pga andra omständigheter så jag fick tyvärr avboka idag :/
 
Toppen