Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2021)

Status
Stängd för vidare inlägg.

JOBR20

Ny medlem
Fick snabbt svar i appen. 2 giltiga 2-4-1 vouchers och 380k poäng. Finns det någon tråd ni rekommenderar här på forumet för en nybörjare som mig för att hitta bästa möjliga tips inför en bokning av resa? Det blir första resan jag kommer göra i Business / First så bokningen resan kommer göras för att få ut den bästa möjliga upplevelsen.

Tack på förhand!
/ J
 

JacobGBG

Medlem
Fick snabbt svar i appen. 2 giltiga 2-4-1 vouchers och 380k poäng. Finns det någon tråd ni rekommenderar här på forumet för en nybörjare som mig för att hitta bästa möjliga tips inför en bokning av resa? Det blir första resan jag kommer göra i Business / First så bokningen resan kommer göras för att få ut den bästa möjliga upplevelsen.

Tack på förhand!
/ J

Första inlägget i denna tråd har mycket matnyttig info.
 
Hej! Finns det nån som har avbokat nyligen med en utgången voucher som har erfarenhet med hur länge det tog att få vouchern tillbaka? Ringde kundtjänst idag (har gått mer än en vecka nu) och de sade att det tar längre tid nu pga det måste gå genom AmEx.
 
Hej! Finns det nån som har avbokat nyligen med en utgången voucher som har erfarenhet med hur länge det tog att få vouchern tillbaka? Ringde kundtjänst idag (har gått mer än en vecka nu) och de sade att det tar längre tid nu pga det måste gå genom AmEx.

En *vecka*? Låter orimligt. För två veckor sedan gick det på några minuter.
 
För att få en med nytt datum som ersättning för en utgången?

Ja, jag gjorde det två gånger i slutet av oktober. Kom tillbaka som nya vouchers med ny utgångstid sista november, jag hade båda direkt när jag provsökte bonusresor på sas.se . På den ena sökte jag först samma kväll (kanske 12 timmar efter avbokning), så jag kan inte säga hur lång tid den tog, men den andra var tillgänglig max 5 minuter från att jag avbokat.
 

Alf

Medlem
Jag boka om förra veckan. Fick tillbaka en voucher direkt efter samtalet, dock med utgånget datum, febr-2021. Jag gjorde en provbokning med denna voucher och det fungerade. Eftersom jag bara provbokade fick vouchern ligga kvar. Tänkte ringa om den om några dagar men när det gått tre dagar var tiden ändrad på vouchern till 31/12-2021 som det utlovades. Samma med mina utgångna poäng som använts, de kom inte tillbaka direkt utan först efter 3 dagar så nu är allt tillbaka. Så nu gäller det att hitta något nytt innan 31 dec men det verkar stört omöjligt.
 

Homer

Medlem
Ja, jag gjorde det två gånger i slutet av oktober. Kom tillbaka som nya vouchers med ny utgångstid sista november, jag hade båda direkt när jag provsökte bonusresor på sas.se . På den ena sökte jag först samma kväll (kanske 12 timmar efter avbokning), så jag kan inte säga hur lång tid den tog, men den andra var tillgänglig max 5 minuter från att jag avbokat.

Kul att något blivit bättre, tog flera dagar när jag gjorde det i augusti.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen