Senaste nytt

Thailands krav/regler för inresa under pandemin

Johnjohn

Medlem
92000 registrerade
50000 approved.
16700 auto approved.
 

Attachments

  • FB_IMG_1636284644032.jpg
    FB_IMG_1636284644032.jpg
    77,7 KB · Visningar: 113
  • Gilla
Reactions: hco
På Sofitel kan man köpa Fast Track med svar inom 4h för 1500 thb net. Som tillägg till Test & Go paketet som kostar 4000thb net. Rätt skönt att bara ta en stödvila och sedan få svar.
Var hittade du Sofitels erbjudande om Fast Track? Jag hittar ingenting på Accors bokningssida, hotellets hemsida eller på Agoda.
 

Johnjohn

Medlem
Du verkar vara en av de "första" som åker ner på TP och test and go.

Lägg gärna ut här hur det går på Torsdag och Fredag. Vilka dokument du måste visa och var nånstans etc. Highly Appreciated!
I will :)
I sept när jag åkte ned med coe var jag mkt positiv överraskad hur snabbt det gick i Thailand. 30 min efter landat satt jag i taxin. Var iof först av flyget men personalen på flygplatsen var väldigt effektiva. Kunde inte gjorts bättre. Förväntar mig samma på torsdag.
 

mackan33

Medlem
Var hittade du Sofitels erbjudande om Fast Track? Jag hittar ingenting på Accors bokningssida, hotellets hemsida eller på Agoda.

Fick erbjudandet i ett Mail från hotellet. Var kontakt med dem angående att ta bort första natten i en bokning för att istället boka den som SHA+ Test & Go

Bifogar urklipp ur mailet från dem. Hotellet är Sofitel Sukhumvit, finns ju fler Sofitel.

E99477B3-14D5-45A8-BF46-A4BAA3F2E007.jpeg


F7B1F6EA-62AA-435B-830F-C60ED7E3A6A3.jpeg
 

MartinH

Medlem
I will :)
I sept när jag åkte ned med coe var jag mkt positiv överraskad hur snabbt det gick i Thailand. 30 min efter landat satt jag i taxin. Var iof först av flyget men personalen på flygplatsen var väldigt effektiva. Kunde inte gjorts bättre. Förväntar mig samma på torsdag.
Jag landade i tisdags, 2 nov, och hade som du en jättebra erfarenhet. Tidigt av planet, förbi alla stationer som säger exakt vad du ska göra. Jag var i taxin till hotellet nån minut efter pinneninäsan. Jag tycker även att hela COEprocessen (som iofs inte spelar nån roll längre) var ganska tydlig och ITmässigt fungerade den 100 ggr bättre än SK-IT.
 
Toppen