Senaste nytt

Nytt Hilton LXR på Seychellerna, öppnar mars 2021

Dawes

Medlem

Renato

Medlem
Mig veterligen finns det inget Hilton på Seychellerna som ger dig egen pool för under 100k poäng/natt.

Mango House kostar från 95k poäng/natt, dessa rum är väl helt enkelt slut under de datum du vill boka.

Absolut gör det det men problemet är att jag är sent ute. Brukar normalt ha min resa bokat långt före. Men nu fick jag extra ledighet därav extra resan. Men men skippar nog poolen och kör nära stranden istället.
 

Renato

Medlem
Lite off topic men har vi några förslag på fler hotell som kostar 95k/natten där man kan spara in stora pengar och bo för nästan halva priset om man köper 380k poäng (utgår från att man har status och får 5e natten fri) istället för att göra vanlig bokning för pengar?

Du var lite otydlig men tänkte du allmänt inom j
Hilton koncernen eller bara i Seychellerna?
 

Tonton

Medlem
Lite off topic men har vi några förslag på fler hotell som kostar 95k/natten där man kan spara in stora pengar och bo för nästan halva priset om man köper 380k poäng (utgår från att man har status och får 5e natten fri) istället för att göra vanlig bokning för pengar?

I princip alla hotell som kostar 95k.

Värdet i Hiltonpoäng finns rent generellt på de billigaste hotellen alternativt de dyraste.
 

TP12

Medlem
Absolut gör det det men problemet är att jag är sent ute. Brukar normalt ha min resa bokat långt före. Men nu fick jag extra ledighet därav extra resan. Men men skippar nog poolen och kör nära stranden istället.

Tänk på att just strand nog inte är detta hotells starka sida, den verkar vara väldigt liten.
 

Renato

Medlem
Tänk på att just strand nog inte är detta hotells starka sida, den verkar vara väldigt liten.

Jo jag märkte det. Kollade även på detta rum .
Se bild. Men priset har ökat rejält från igår.

Sen har hilton ett DoubleTree där också de bifogad fil. Dock så tråkigt på DoubleTree.
 

Attachments

  • Screenshot_20210924-013908.jpg
    Screenshot_20210924-013908.jpg
    42,1 KB · Visningar: 123
Toppen