Senaste nytt

SAS och Mikkeller i samarbete

palmen

Moderator
Får jag lov att presentera nya Mikkeller ombord på SAS (live från SK1408). Burst heter denna IPA och är standard öl från Mikkeller, dvs inte gjord enbart för sas. Den är relativt lättdrucken för att vara en IPA, inte jättemycket beska från humlen som jag föredrar. Jäkligt nöjd över att kunna få en öl ombord igen. Den ska finnas på alla flighter från imorgon, med reservation för att den kanske inte hinner packas ner i alla vagnar från första dagen.
20210926_174216.jpg
 

andreas

Medlem
5BEB3F91-47CF-4FB3-8352-3C50A84FF7EF.jpeg
CF91EDAC-C1AD-4986-AB6A-4E0B72CEF3EF.jpeg
Får jag lov att presentera nya Mikkel ombord på SAS (live från SK1408). Burst heter denna IPA och är standard öl från Mikkeller, dvs inte gjord enbart för sas. Den är relativt lättdrucken för att vara en IPA, inte jättemycket beska från humlen som jag föredrar. Jäkligt nöjd över att kunna få en öl ombord igen. Den ska finnas på alla flighter från imorgon, med reservation för att den kanske inte hinner packas ner i alla vagnar från första dagen Visa bifogad bild 121631

+ 1, denna på SK1045 från Kiruna - Stockholm. Trevligt med Mikkeller tillbaka ombord!
 
Får jag lov att presentera nya Mikkel ombord på SAS (live från SK1408). Burst heter denna IPA och är standard öl från Mikkeller, dvs inte gjord enbart för sas. Den är relativt lättdrucken för att vara en IPA, inte jättemycket beska från humlen som jag föredrar. Jäkligt nöjd över att kunna få en öl ombord igen. Den ska finnas på alla flighter från imorgon, med reservation för att den kanske inte hinner packas ner i alla vagnar från första dagen.
Visa bifogad bild 121631
Hur står den sig gentemot tidigare Mikkeller ombord på shorthaul?
 

Combo

Medlem
Fick bli en till lunchen idag, som var cashewnötter då polarrullen var slut på SK2027. Den funkar bra som lunchdricka, men ikväll kommer jag välja något annat.
 
Toppen