Senaste nytt

Svenska mobilabonnemang med bra roamingvillkor

Coalcandy

Medlem
Har Ni sett Telenors nya prislista?

Nuvarande abonnemangskostnad 10 GB i sex mån:
269x6: 1614:-

Fastpris kontant 10 GB förutbetalt i sex mån: 999:- med samma roamingvillkor vad jag sett.

Fördelar med detta förutom besparingen på 1230:- per år är att betala i butik med Amex och slippa månadsräkningar.

Någon hake med detta erbjudande?
Jag tog en snabb titt - det land jag var intresserad av (Schweiz) ingick inte roaming för kontantkort, men det gör det om man har abonnemang.
 

henke12

Medlem
Är ute efter nytt abonnemang

Krav:
* minst 12gb surf
* 5G utan speedcap
* rimligt bra att resa med (ca 4st eu resor, 1-2 korta usa resor)
* Wi-Fi samtal

Några tips?
 

Berglund

Medlem
Är ute efter nytt abonnemang

Krav:
* minst 12gb surf
* 5G utan speedcap
* rimligt bra att resa med (ca 4st eu resor, 1-2 korta usa resor)
* Wi-Fi samtal

Några tips?
3Flexibel 15GB inkl. 3Världen

Alla svenska mobilabonnemang kommer ge dig någon variant på inkluderad EU surf, de måste - EU regel. 3 ger även fri surf i just USA, upp till din inkluderade datamängd när du väljer minst 15GB/mån. Pris: 299kr/mån, obundet. Teckna på nätet via Refunder så får du några hundralappar tillbaka också. Tecknar du i butik tillkommer anslutningsavgift på några hundralappar, undvik!
 

ekf

Medlem
Alla svenska mobilabonnemang kommer ge dig någon variant på inkluderad EU surf, de måste - EU regel
Undantagna är abonnemang som inte alls fungerar utomlands, t.ex. Comviq Fastpris Mini. Men det abonnemanget uppfyller inget av kriterierna som henke12 frågar efter dock.
 

ekf

Medlem

011430121

Medlem
3Flexibel 15GB inkl. 3Världen

Alla svenska mobilabonnemang kommer ge dig någon variant på inkluderad EU surf, de måste - EU regel. 3 ger även fri surf i just USA, upp till din inkluderade datamängd när du väljer minst 15GB/mån. Pris: 299kr/mån, obundet. Teckna på nätet via Refunder så får du några hundralappar tillbaka också. Tecknar du i butik tillkommer anslutningsavgift på några hundralappar, undvik!
Jag har 3Flexibel 15GB ink. 3Världen jag är mer nöjd, har egentligen 30GB har sammanslaget med min padda.
Man kan vara borta utomlands tror att det är 30 dagar sedan måste man hem och ladda upp sig mot en svensk basstation och sedan kan man vara borta i 30 dagar igen detta för att ingen utlandsboende skall kunna utnyttja abonnemanget.
Några på BC vet nog hur man rundar detta!
 
Toppen