Senaste nytt

Eurowings med ny bas på Arlanda?

Plus

Medlem
Ser att det pratas på nätet om att Eurowings ska öppna ”bas” på Arlanda.
Enligt hemsidan ser det ut att från slutet på mars vara möjligt att boka följande direkt från Arlanda: Köpenhamn, Birmingham, Nice, Barcelona, Palma, Malaga, Rom, Gdansk, Pristina, Faro och Berlin.

Ingen expert på Eurowings men visst har de redan bas på flertalet av dessa destinstioner redan? Kan det vara så att det är som så att de utökas?

Edit: länk https://www.eurowings.com/us/bookin...en=0&infants=0&lng=en-US#/book-flights/select
 
Last edited:

Plus

Medlem
Last edited:

Fredrik

Medlem
Det ser ut som många bolag vill passa på att dra nytta av röran under och efter Covid. I fallet Arlanda har de kanske identifierat en lucka iom Norwegians situation.

Jag är inte speciellt förtjust i Eurowings men de duger och för de som samlar poäng hos M&M är det ett bra alternativ från ARN.
 

ulagun

Medlem
Det ser ut som många bolag vill passa på att dra nytta av röran under och efter Covid. I fallet Arlanda har de kanske identifierat en lucka iom Norwegians situation.


Jag är inte speciellt förtjust i Eurowings men de duger och för de som samlar poäng hos M&M är det ett bra alternativ från ARN.
Vi som inte samlar M&M miles, finns det någon ytterligare fördel att boka med dem jämfört med övriga olag?
 

Fredrik

Medlem
Vi som inte samlar M&M miles, finns det någon ytterligare fördel att boka med dem jämfört med övriga olag?

För er är de ett Air Baltic eller Norwegian. Tycke och smak och pris ifall man föredrar dem framför tex Ryan eller Easyjet.

Priset gissar jag på

Om de nu är billigare men det är i såna fall som de skulle vinna om man siktar på en av deras destinationer.
 
Last edited by a moderator:

Plus

Medlem
Nu ligger flera linjer ute till salu.
Bland annat denna:
 

Attachments

  • 52DA9253-2C58-4FC5-AD50-BBC96B24038D.png
    52DA9253-2C58-4FC5-AD50-BBC96B24038D.png
    118,8 KB · Visningar: 215
Toppen