Senaste nytt

Scandic: Dubbla nätter September och Oktober

Brandten

Medlem
Detta ramlade nyss ner i min mail...


Welcome back, Brandten!

Are you planning a business trip or have post-summer blues and dreaming of your next getaway? Great news — we're treating you to double qualifying nights for stays between September 1 - October 31. We will count each night as two, which makes it easier for you to reach a new level or maintain your current level.

So go ahead and book your next trip today!



T&C
 

Nahoj

Medlem
Fyller i information om hur många kvalificerade nätter, vilka i normala fall avgör vilken medlemsnivå man uppfyller.

Level 1 - 0-4 nätter
Level 2 - 5-14 nätter
Level 3 - 15-44 nätter
Level Top - 45 nätter och uppåt

Bo ofta och få fler förmåner | Scandic Hotels

Så för kampanjperioden (dubbla kvalificerade nätter) under september-oktober skulle det alltså krävas följande antalet nätter för att uppnå specifik medlemsnivå, ifall man inte har några kvalificerade nätter innan (i annat fall krävs givetvis färre): Level 2 - 3 nätter. Level 3 - 8 nätter. Level Top - 23 nätter.


Angående medlemsperioden, vore tacksam att få reda på om Scandic har kalenderår som medlems-/kvalificeringsperiod, eller om det räknas från månaden man blev medlem och 12 månader framåt, eller om det är de senaste (släpande) 12 månader som avgör medlemsnivån?

Har läst om 12 månader på medlemssidan, men kunde inte finna någon tydligare information än så.
 

Berglund

Medlem
Angående medlemsperioden, vore tacksam att få reda på om Scandic har kalenderår som medlems-/kvalificeringsperiod, eller om det räknas från månaden man blev medlem och 12 månader framåt, eller om det är de senaste (släpande) 12 månader som avgör medlemsnivån?
Min status går ut den 28 februari 2022. Jag är osäker på om det är kalenderår och att jag har två månaders grace eller om det är så att jag eventuellt blev medlem i februari en gång i tiden?!
 

ekf

Medlem
Min status går ut den 28 februari 2022. Jag är osäker på om det är kalenderår och att jag har två månaders grace eller om det är så att jag eventuellt blev medlem i februari en gång i tiden?!
Nu har jag visserligen 0 poäng, så vet inte om det spelar in... Men detta hittar jag när jag är inloggad:

Vi räknar dina kvalificerande övernattningar och baspoäng för de senaste 12 månaderna och om du har tjänat tillräckligt kommer du nå nästa nivå. Din kvalificerade period beräknas från idag och 12 månader tillbaka.
 

Roseleaf

Medlem
Bodde 3 nätter på Scandic i Stockholm förra veckan. Tack vare det har jag gått upp på Level 2, då jag inte hade någon natt innan dess.
 
Toppen