Senaste nytt

Lufthansa serverar åter mat och dryck i loungerna i Frankfurt

Jonas C

Medlem
Kanske lite OT men har bokat Business I klass från Genève till Santorini och det står meal for Purchase. Ingår inte mat och dryck?
Det är sannolikt bara en bugg då SWISS har börjat ta betalt för mat i ekonomiklass inom Europa. De har lagt in det på alla Europaflyg utan att ta hänsyn till klass.
 

Senator

Moderator
LX2364, står att den utförs av Swiss på deras egen sajt, men kan man kolla nåt mer?

Det är Swiss och inte Edelweiss. Det finns ingen Edelweissflygningar från GVA. Flyger bara från ZRH.

Men om det skulle ha varit Edelweiss så:
a) Hade du inte kunnat boka denna med EuroBonus
b) Hade du fått mat i business

Så du kan sova lugnt och hoppas nu verkligen er resa blir av. Lite avis på JTR, står högt på min lista.
 

Matore

Medlem
Det är Swiss och inte Edelweiss. Det finns ingen Edelweissflygningar från GVA. Flyger bara från ZRH.

Men om det skulle ha varit Edelweiss så:
a) Hade du inte kunnat boka denna med EuroBonus
b) Hade du fått mat i business

Så du kan sova lugnt och hoppas nu verkligen er resa blir av. Lite avis på JTR, står högt på min lista.
Ja nu har det varit så mycket ändringar och stök så blir den av blir det en trisslott också. Det är egentligen min 50-års present från min sambo men jag hade inte hjärta att låta bli att pilla i den här bokningen själv.. :) Sen blir det (kanske) lite riktigt firande med nya ANA The Suite tor i december som jag lyckades hugga för några månader sen.
Santorini verkar ju fint men ack så turistigt. Det blir några dagar här för att strö lite salt :) Andronis Concept Wellness Resort Santorini - Imerovigli
 
Toppen