Senaste nytt

Om/avbokning på SAS hemsida

Nomad

Ny medlem
Är det nån som har lyckats omboka eller avboka bonusresa via hemsidan på sistone? Har försökt i en vecka nu och när man klickar på länken "Ändra din bokning" kommer man bara till en tom helblå sida efter mycket "tuggande". (Provat både hemma och på jobbet, samma med Safari, Chrome och Edge)
 

Big Birger

Medlem
Är det nån som har lyckats omboka eller avboka bonusresa via hemsidan på sistone? Har försökt i en vecka nu och när man klickar på länken "Ändra din bokning" kommer man bara till en tom helblå sida efter mycket "tuggande". (Provat både hemma och på jobbet, samma med Safari, Chrome och Edge)
Samma problem. Ganska irriterande.
 

riche

Medlem
Är det nån som har lyckats omboka eller avboka bonusresa via hemsidan på sistone? Har försökt i en vecka nu och när man klickar på länken "Ändra din bokning" kommer man bara till en tom helblå sida efter mycket "tuggande". (Provat både hemma och på jobbet, samma med Safari, Chrome och Edge)

Samma problem för mig. Fått ringa in ett antal ggr i sommar... Irriterande!
 
Jag lyckades avboka en resa förra söndagen, fick åter poängen direkt, men några pengar har jag inte sett på kontot än. Fick inget mejl heller kom jag just på nu.
Blir att ringa i morgon.
 
Avbokade i söndags via hemsidan. Fick poäng direkt och pengarna inom 48 timmar. Så denna gången kändes det som jackpot att avboka.
 
Toppen