Senaste nytt

Turkish Airlines nya businessclass

sbbn017

Medlem
Har testat 777-stolen och 787-stolen med ca 3 veckors mellanrum och jag föredrar 787. Visst är den lite trängre än 777 men jag fick gott och väl plats. Jag gillar verkligen den avskildhet man får om man sitter vid fönstret på en med jämna nummer.
 

squeezen

Medlem
Kikat igenom tråden igen, kom nån konklusion om att E/F är bäst för par?
Mycket spekulationer och trådens frekvens dog ut snabbt i och med Covid? Vilka har faktiskt genomfört resan?

fick boka om sommarens resa till Bali och blev då Igen intresserad inför seating
 

Matore

Medlem
Kikat igenom tråden igen, kom nån konklusion om att E/F är bäst för par?
Mycket spekulationer och trådens frekvens dog ut snabbt i och med Covid? Vilka har faktiskt genomfört resan?

fick boka om sommarens resa till Bali och blev då Igen intresserad inför seating
Om du menar nya på 787 så ja, och den har jag flugit. Finns massa engelska recensioner och youtube som visar sätena.
 
Ok, tack.
Ja, har sett en del online såkkart men litar mer på skaran här inne :)
E/F it is
Är samma seating på deras som Singapore Airlines också har intra asien. Men bäst att välja de i mitten där stolarna är närmast varandra o bådas bord är ut mot gången, alltså E/F som du säger. Sedan är ju själva kabinen i sig ingen höjdare, tycker det är rätt smala stolar o allmänt instängt. Flög dock bara Singapore - Bali o rätt trött efter massa skumpa i first o private room innan
 

Davvelavve

Medlem
Ska man ta GOT-IST-PTY-CUN med Turkish (ej sista benet) med layover I PTY och IST eller köra "direkt" med AC GOT-FRA-YYZ-CUN?
Är det värt den extra tid det tar med Turkish som kör 787? Kommer min sambo få ett spel på mig om jag ändrar?
 
Toppen