Senaste nytt

PCR/Antigen-test: var har ni testat er, kostnad, hur snabbt fick ni svar?

Hachans

Medlem

Senator

Moderator
Vaccina Quality Hotel Friends Arena kostade 299kr och det tog tror jag 17min innan svaret kom igår på mitt Antingentest. Enbart den trevliga SAS-kvinnan som checkade in oss på Lufthansa igår kväll har tittat på det. Lufthansa FCL A värdinnan sa ”vi har så låg smittspridning så det är lugnt” när jag tog fram det imorse.
 

kexxcream

Medlem
Sabiha Gokcen flygplats i Istanbul, 175 kr för antigentest och svar efter 20 minuter. Konstigt nog ingen kontroll av testet vid incheckning eller påstigning. Alla som inte var fullvaccinerade + 14 dagar efter andra dosen fick göra ett nytt antigentest på Kastrup.
 

Doctor-X

Medlem
74BA0CA7-C906-4321-AEDD-A20A3E3BCBD0.jpeg


Norrmalmstorg igår. Inte tagit något test här.
 
Jag kan tipsa om att man kan ta gratis antigentest i varje gatuhörn i Tyskland (även som turist), man får också ett intyg som man kan använda för inresa till Danmark t.ex.
 

Jilar

Ny medlem
Reser imorgon till Spanien så det blev ett Antigen-test på Vaccina och deras mottagning Vasagatan 36 (de har två mottagningar på Vasagatan). Kö på båda mottagningarna men gick ändå snabbt. Fick svar på sms och mail efter 20 min. Smidigt. Laddat upp dokument till SAS Travel Center så nu är allt klart.:)
 

Attachments

  • 47C5CA5C-2A24-4B47-9C27-15BB46DB06D8.jpeg
    47C5CA5C-2A24-4B47-9C27-15BB46DB06D8.jpeg
    100,7 KB · Visningar: 120

Coalcandy

Medlem
Har tagit antigentest på Vaccina, Quality Hotel Friends, två gånger nu. Väldigt snabbt både på plats och att få svaret. 495 kr.
 

Kaik

Medlem
Hej,

första gången jag resa utomlands under pandemin. Jag undrar om det är ok att gör en antigen test på Arlanda under transfer tiden. Jag resa VBY - ARN - FRA, och vill gärna ta testet på Arlanda (har 5 timmar layover). Blir det problem med check in i Visby?
 
Toppen