Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Börnen

Medlem
Scandic Helsingborg Norra. Sämst så här långt på vår turné. Stökigt, sjukt varmt rum. Bra att man kunde boka frukosttid dagen innan ankomst. Dåligt att man inte kunde boka pooltid vid incheckning utan var tvungen att ställa sig i popcornkön för att göra det. Slitet rum som borde renoverats för länge sen
20210726_212341.jpg
 

011430121

Medlem
Hilton Bryssel rum 533

F0183EC6-15B9-4715-855E-F09E69D66701.jpeg

Första gången på Hilton i Europa sedan september 2020 som då var Berlin, Hilton Slussen har fått besök en 5-6 gånger det senaste året.

Måste erkänna att plankan på slussen inte har varit så tokigt mot vad serveras här i loungen kall pastasallad, fanns rött, vitvin, gin, öl, whisky samt vodka, självklart Cola Zero i 20 cl flaskor, vatten både still samt med bubbel
Har varit betydligt bättre mat vid andra besök i denna lounge.p

BC4C052A-14AB-4F88-B669-1058EC1912B5.jpeg


Frukosten var som innan coronan, stort utbud av smörgåsmat, det varma, dignande brödutbud.
Dessvärre hade jag glömt munskydd, fick ett snabbt av värdinnan.

7E5E0C48-A350-4DD6-A768-4C37835CF81F.jpeg
 

sembl

Medlem
Hilton Bryssel rum 533

Måste erkänna att plankan på slussen inte har varit så tokigt mot vad serveras här i loungen kall pastasallad, fanns rött, vitvin, gin, öl, whisky samt vodka, självklart Cola Zero i 20 cl flaskor, vatten både still samt med bubbel
Har varit betydligt bättre mat vid andra besök i denna lounge.p

Frukosten var som innan coronan, stort utbud av smörgåsmat, det varma, dignande brödutbud.
Dessvärre hade jag glömt munskydd, fick ett snabbt av värdinnan.

Med tanke på att man serverar "luft" mest här i USA på alla properties så ser det där ut som en femstjärnig måltid på Franzen.
 

Senator

Moderator
Familjen Senator befinner sig på Arlanda på väg till Italien. Jag har åkt fakiren Lufthansa 809 flera gånger än vad jag kan räkna. Dock som oftast ensam och utan bagage. Nu är det familj och väskor som skall med. Så vi huserar på Radisson Blu Arlanda Airport i Sky City:

3F239B5C-9187-459D-A887-0237B82268B2.jpeg


Men man luras lite med rumskategorier. ”Family Room” såg ut som ett rum med en fast extra säng. Men det är en portabel säng och kostar lika mycket som en Junior Suite, Jag hade tagit det + en säng om jag visste bättre. Det var samma pris

Det var enklare utan barn, inte nödvändigtvis bättre
 
Toppen