Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Linmet

Medlem
Quality hotell Vøringsfoss Eidfjord.

magiska norge. Åkt 10h idag genom landet. Vilken njutning.

2h vid gränsen imorse var mödan värd B532C334-DED2-4ECF-BB00-9D6DFC2E3673.jpeg
 

011430121

Medlem
Clarion Arlanda rum 1237.

I går hände det något med en köksfläkt i restaurangen som ligger på samma plan som mitt rum.
Gick till restaurangen kl 18.00 för att beställa en burgare när jag har beställt den säger servitrisen det kan dröja lite längre än vanligt vi använder de nedre köket efter 75 minuter kom hamburgaren, bordet bred vid mig hade beställt räksmörgåsar fick vänta 90 minuter.

FBE416CA-45A8-40F0-8C68-388ED3607DE2.jpeg

Frukosten inte något över det vanliga snarare tvärt om, kladdiga uppläggningar, bregott konsumentförpackning med mer eller mindre rinnigt innehåll, bake off bröd, kyckling prinskorv, ost och salami ända pålägget.
Men man skall inte klaga, för ett år sedan hade detta vart en dröm att bo på hotell och få ta maten själv, samt inget munmask tvång när man rör sig på hotellet.
F48E874E-F12F-4200-84B9-4947598EB276.jpeg
 
Clarion Arlanda rum 1237.

I går hände det något med en köksfläkt i restaurangen som ligger på samma plan som mitt rum.
Gick till restaurangen kl 18.00 för att beställa en burgare när jag har beställt den säger servitrisen det kan dröja lite längre än vanligt vi använder de nedre köket efter 75 minuter kom hamburgaren, bordet bred vid mig hade beställt räksmörgåsar fick vänta 90 minuter.

Visa bifogad bild 119990
Frukosten inte något över det vanliga snarare tvärt om, kladdiga uppläggningar, bregott konsumentförpackning med mer eller mindre rinnigt innehåll, bake off bröd, kyckling prinskorv, ost och salami ända pålägget.
Men man skall inte klaga, för ett år sedan hade detta vart en dröm att bo på hotell och få ta maten själv, samt inget munmask tvång när man rör sig på hotellet.
Visa bifogad bild 119989

Hej, jag ska dit idag. Vet du om de har gjort så man måste boka tid för poolen? eller är det bara "köra på". Var det mycket folk på hotellet? Trevlig resa om du ska iväg. (Jag ska skicka dottern till Island imorgon eftermiddag, men saknar resandet så mycket att det blir en natt på Arlanda...)
 
Toppen