Senaste nytt

United Polaris lounge i Los Angeles

MrDollar

Medlem
Det är väldigt bra skyltat.
Gå gärna lite tidigare så du hinner in en sväng i Star Alliance loungen på TBIT också :)
Hur mycket tid innan avgång skulle ni försöka vara vid SAS-gaten (om Business på SAS)?
Gjorde du 14 min till gaten eller för att komma in i terminalen?
Är det skyltat?

Allt är skyltat, det är lite upp och ner trappor men det är väldigt enkelt att följa anvisningar. Jag skulle lämna ca 20min innan boarding skall börja.
 

Rebel

Medlem
Hur mycket tid innan avgång skulle ni försöka vara vid SAS-gaten (om Business på SAS)?
Gjorde du 14 min till gaten eller för att komma in i terminalen?
Är det skyltat?


Allt är skyltat, det är lite upp och ner trappor men det är väldigt enkelt att följa anvisningar. Jag skulle lämna ca 20min innan boarding skall börja.

Dom ger dig en lapp med hur du ska gå, i polaris loungen, om du frågar.
 

Maja

Medlem
Hur är reglerna, jag flyger United Business LAX-SFO för att vidare färd SFO-FRA med United Polaris. Kommer jag in i Polarislounge på LAX?
 

Senator

Moderator
Hur är reglerna, jag flyger United Business LAX-SFO för att vidare färd SFO-FRA med United Polaris. Kommer jag in i Polarislounge på LAX?

Ja. United Polaris samma dag in och ut på alla stationer. Så du kan t.ex. åka med United LAX-SFO/IAH/ORD-EWR sen åka vidare EWR-FRA och besöka Polaris. Däremot om du skulle åka Swiss eller Lufthansa från SFO så är det bara Polaris i SFO.
 

MrRob

Medlem
Någon som har koll på om loungen är öppen?

Söker jag efter lounger på Uniteds hemsida säger den ingenting om att den är stängd men kollar jag i appen så står det fortfarande temporarily closed.
 

palmen

Moderator
Någon som har koll på om loungen är öppen?

Söker jag efter lounger på Uniteds hemsida säger den ingenting om att den är stängd men kollar jag i appen så står det fortfarande temporarily closed.
Frågade i fredags och stängd på obestämd tid. Väldigt få flighter tydligen (2 om dan) som gick med stort mellanrum i tid så lär ju dröja tills de får upp frekvensen.
 
Toppen