Senaste nytt

SAS öppnar loungerna på nytt

fcx

Medlem
Status från SAS Arlanda per 2021-07-21

DSC_3639.JPG
 

raphaelmak

Medlem
Den största skillnaden måste väl vara att vanliga loungen (business och sas plus?) är stängd, och alla gäster är därför i guldloungen. Åtminstone på ARN och CPH.
Om jag har fattat rätt, så är situationen på ARN att guldloungen och den vanliga loungen slås ihop, då guldloungen nu har fått mer plats som egentligen ligger i den vanliga loungen.
Kan det vara möjligt på längre sikt att de 2 loungerna slås ihop permanent för att minska trängsel och skapa mer plats för alla?
 

igelkotten

Medlem
Om jag har fattat rätt, så är situationen på ARN att guldloungen och den vanliga loungen slås ihop, då guldloungen nu har fått mer plats som egentligen ligger i den vanliga loungen.
Kan det vara möjligt på längre sikt att de 2 loungerna slås ihop permanent för att minska trängsel och skapa mer plats för alla?

Jag hoppas verkligen att de inte slås ihop. Det skulle försämra loungeupplevelsen som guldmedlem avsevärt.
 

pohu

Medlem
Är det någon som har kolla på SAS loungen i Oslo? Läste att den bara domestic är öppen, kan man ta sig dit om man endast har internationell transfer i Oslo?
 
Toppen