Senaste nytt

Hur komma i kontakt med Lufthansa????

varva77

Medlem
Hur kan man komma i kontakt med kundservice? Ringer nedan men får bara meddelande om att de har mycket att göra och att man bara skall ringa om bokningen är inom tre dagar sedan bryts det. Hur är det möjligt? Måste väl ändå gå att ringa oavsett, sedan att det säkert är en dag i telefonkö är väl en annan fråga... har någon något tips eller erfarenhet?
upload_2021-7-19_16-46-12.png
 
Last edited:

Mr Basic

Medlem
Hur kan man komma i kontakt med kundservice? Ringer nedan men får bara meddelande om att de har mycket att göra och att man bara skall ringa om bokningen är inom tre dagar sedan bryts det. Hur är det möjligt? Måste väl ändå gå att ringa oavsett, sedan att det säkert är en dag i telefonkö är väl en annan fråga....
Visa bifogad bild 119825
Jag har ringt 08-519 925 30 (mån-fre 07-20). Brukar funka, har ringt flertalet ggr pga uppskjutet fotbolls-EM/ändrade spelorter, slutade med en lång-weekend i Bilbao i höst (ev kan vi se Bilbao/Sociedad?).
 

varva77

Medlem
Jag har ringt 08-519 925 30 (mån-fre 07-20). Brukar funka, har ringt flertalet ggr pga uppskjutet fotbolls-EM/ändrade spelorter, slutade med en lång-weekend i Bilbao i höst (ev kan vi se Bilbao/Sociedad?).
Tackar men skulle nämnt att när det numret rings så möts man av att numret ändrats till det jag ringer och som sagt där samtalet bara bryts.
 

varva77

Medlem
Prova amerikanska eller tyska numren. Det funkar ofta bra för alla bolag.
Får väl bli det men sanslöst att det skall vara så, de är ändå rätt stora i Sverige. Har full förståelse att jag fick goddag yxskaft när jag ringde om en inrikesbokning till Aerolineas Argentinas svenska nummer men hade förväntat mig mer av Lufthansa. Tack hursom
 
Last edited:
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen