Maja
Medlem
Gjorde två bokningar hos Lufthansa igår under deras kampanj - https://www.lufthansa.com/se/en/local-page/companion-special-in-business-class?flightQuery.adults=2
Har dock ej fått någon bokningsbekräftelse eller kvitto! Har självklart kollat att e-postadressen är korrekt angiven.
Fler som råkat ut för att ni ej för något mail från Lufthansa efter genomförd bokning?
Har självklart PNR-nr och har själv gått in i efterhand och laddat ner kvitto etc. men blir förundrar varför inget mail kommer. Har också kollat SPAM-korgen och finns inget där.
Behöver även tips på hur jag i efterhand lägger in min mammas EB-nummer? Fick bara error igår när jag gjorde bokningen att namnet inte överensstämde med bokningen. Det som kan strula är om om hon har ett bindestreck i sitt efternamn eller ej. Enligt EB-uppgifterna så är det med bindestreck = AA-BB och det var även så jag hade skrivit i det men Lufthansa returnerade bara ett error.
Testade med AA BB och även det blev error.
Har nu skickat in till SAS om namnändring enligt passet då det står AA BB där och även så vi tillslut bokade flygbiljetten, men högst oklart från SAS sida om de ens har mottagit ansökan om namnändring. Har även försökt lägga till hennes mobilnummer som saknas i hennes profil men får bara till svar att det blev fel och att jag ska prova igen. Det har vi nu gjort ett antal gånger utan att det fungera.
är det bara SAS dåliga IT-system som lever loppan ang. hennes konto, eller?
Har dock ej fått någon bokningsbekräftelse eller kvitto! Har självklart kollat att e-postadressen är korrekt angiven.
Fler som råkat ut för att ni ej för något mail från Lufthansa efter genomförd bokning?
Har självklart PNR-nr och har själv gått in i efterhand och laddat ner kvitto etc. men blir förundrar varför inget mail kommer. Har också kollat SPAM-korgen och finns inget där.
Behöver även tips på hur jag i efterhand lägger in min mammas EB-nummer? Fick bara error igår när jag gjorde bokningen att namnet inte överensstämde med bokningen. Det som kan strula är om om hon har ett bindestreck i sitt efternamn eller ej. Enligt EB-uppgifterna så är det med bindestreck = AA-BB och det var även så jag hade skrivit i det men Lufthansa returnerade bara ett error.
Testade med AA BB och även det blev error.
Har nu skickat in till SAS om namnändring enligt passet då det står AA BB där och även så vi tillslut bokade flygbiljetten, men högst oklart från SAS sida om de ens har mottagit ansökan om namnändring. Har även försökt lägga till hennes mobilnummer som saknas i hennes profil men får bara till svar att det blev fel och att jag ska prova igen. Det har vi nu gjort ett antal gånger utan att det fungera.
är det bara SAS dåliga IT-system som lever loppan ang. hennes konto, eller?