Senaste nytt

SAS Lounge öppettider

afzelius

Ny medlem
Någon som vet när Arlanda SAS Lounger har öppet kommande vecka? Oklart på SAS hemsida ("står på skylt utanför") och flera timmars kö i SAS-chatten som man slängs ut från ständigt även med EBG för att ta reda på denna enkla fråga.
 

palmen

Moderator
Har för mig någon skrev att det var normala öppettider, 1h innan första flight till 30 min innan sista. Ska dock inte ta gift på denna info.
 

Senator

Moderator
Det stämmer, men om man inte flyger med SAS utan Luftwaffe

Just nu tror jag inte SAS håller loungerna öppna baserat på flygbolaget Lufthansas tidtabell. Jag gissar att deras två fakirer till MUC och FRA är bland de första som lämnar på morgonen och vet inte om SAS anpassar tiden till dessa.

När är det du vill vara där? Så vi kan fråga medlemmar om senaste upplevelser?
 

GOTBound

Medlem
Visserligen giltig till den 4:e juli men en indikation, tveksamt att öppettiderna ändrats till det sämre.
14139EE7-92DB-416F-BC2C-501776D6A725.jpeg
 

fcx

Medlem
Just nu tror jag inte SAS håller loungerna öppna baserat på flygbolaget Lufthansas tidtabell. Jag gissar att deras två fakirer till MUC och FRA är bland de första som lämnar på morgonen och vet inte om SAS anpassar tiden till dessa.

När är det du vill vara där? Så vi kan fråga medlemmar om senaste upplevelser?

SAS har en daglig fakirflygning 06:00 till CPH, så då är det rimligt att loungen öppnar i tid till den.
 

afzelius

Ny medlem
Just nu tror jag inte SAS håller loungerna öppna baserat på flygbolaget Lufthansas tidtabell. Jag gissar att deras två fakirer till MUC och FRA är bland de första som lämnar på morgonen och vet inte om SAS anpassar tiden till dessa.

När är det du vill vara där? Så vi kan fråga medlemmar om senaste upplevelser?

MUC 06:00…
 
Toppen