Senaste nytt

Vettigt hotell i Sundsvall?

flierman

Medlem
Någon som har ett tips på vettigt hotell i Sundsvall? En Knaust då de ej tar emot hund.

Alla hotell har riktigt risiga betyg......

Inget speciellt krävs, rent och fräscht och hyfsat nytt.
 

FF#1

Medlem
Någon som har ett tips på vettigt hotell i Sundsvall? En Knaust då de ej tar emot hund.

Alla hotell har riktigt risiga betyg......

Inget speciellt krävs, rent och fräscht och hyfsat nytt.
Bodde på quality här om veckan, helt ok för en natt även om det inte imponerade. Bra med p garage under hotellet
 

Tveket

Medlem
Ovan nämnda är helt OK. Baltic är också helt OK, inget märkvärdigt, men rent, trevlig personal och bra frukost. Tyckte mig se några hundar vid min vistelse där i förra veckan. :)
 

flierman

Medlem
Bodde på quality här om veckan, helt ok för en natt även om det inte imponerade. Bra med p garage under hotellet
Okay, prisvärt där och bra läge för bil. Var det okej rum och minns du om temperaturen var okej i rummet eller för hett?,

Rummen helt okej moderna?
 

ulagun

Medlem
Märkligt att en såpass stor stad som S-svall saknar riktigt bra hotell Bott på samtliga hotell där i omgångar. Genetellt tråkiga ganska slitna rum.
Värst är sommartid. Inget hotell har AC såvitt jag vet.
BW trivdes jag bäst på
 

adhoc76

Medlem
Inget hotell har AC såvitt jag vet.

Dags att skapa ett AC-uppror och en egen dedikerad tråd för hotell som faktisk HAR riktig AC i Sverige. Jag kan på rak arm inte komma på något som jag har bott på de senaste två åren. Det som brukar finnas på bättre ställen är en termostat som i bästa fall duger till att tända en blå diod som gissningsvis är tänkt att signalera ”kallt”.
 
Toppen