Senaste nytt

Tjänsten Covidbevis.se öppnar den 1 juli klockan 9.00

tidyverse

Medlem
Blir förresten intressant att se hur snabbt testsvar kommer överföras till covidbevis.se när den funktionen aktiveras senare under sommaren (enligt plan). Man kan ju hoppas att intygen som skapats av testmottagningarna även i fortsättningen skickas ut per mejl, i händelse av tekniska strul med covidbevis.se
 

kexxcream

Medlem
Första dosen den 1 juli och idag så fanns covidbeviset tillgängligt. Finns det någon webbplats där man kan se vilka länder som tillåter inresa med en respektive två doser? Rent generellt borde två doser gälla, men detta är inte specificerat hos flygbolag.
 

Buffy

Medlem
Hur är det med en dos i Kroatien med tidsangivelsen enligt deras information?
Funkar det att komma in?
 
Hur är det med en dos i Kroatien med tidsangivelsen enligt deras information?
Funkar det att komma in?
För mig har det bara gått 10 dagar så körde på antigentest, men såg killar före mig i passkontrollen som stod med sina utskrivna covidbevis (man känner lätt igen dom från sitt eget med QR-koden) och bara 1 dos med majdatum. Dom blev insläppta.
 

fcl

Medlem
För mig har det bara gått 10 dagar så körde på antigentest, men såg killar före mig i passkontrollen som stod med sina utskrivna covidbevis (man känner lätt igen dom från sitt eget med QR-koden) och bara 1 dos med majdatum. Dom blev insläppta.

Är du säker på att du inte menar QR-kod (för säkerhets skulle bokstaverar jag QvintusRudolf)? Nu när jag skriver svar så ser jag att forumet har en felaktig översättning QR->Qatar Airways. Blir väldigt förvirrande med alla Qatar Airways referenser....
 
Toppen