Senaste nytt

Lufthansa Group (inkl. Swiss, Austrian, Brussels Airlines) - det här gjorde Ni bra!

Elberto

Medlem
Flög för 2 veckor sen med LH807 (ARN-FRA).
Medans jag som EBD blir jämnt nekad en prio-boarding av SAS personal när jag fråga snällt (SAS-flyg), pga. Covid-19, går det utmärkt varje gång man flyger Lufthansa. Man hamnar som EBD alltid i Group 1. Vielen Dank, Lufthansa!
Men det som jag tyckte var utöver förväntan är att jag blev tilltalat med namn i Economy(!) när de delade ut vattenflaskor. Hon som jobbade i kabinen kikade lite snabbt på sina anteckningar innan hon rullade vagnen mot min stolsrad.

Jag var förvånad hur LH ta hand om *A Gold jämfört hur SAS ta hand om sina egna EBD.
 

Taggen

Medlem
Kan väll bara stämma in i kören som hyllar SWISS. Det sista bolaget värt att flyga business med inom Europa. Längesedan jag fick såpass god mat på ett flygplan. En annan planet jämfört med SAS hippie-bulgur. Det blir nog fler resor via Zürich i framtiden.

C967D34D-F3B6-4543-9D62-36D57DABF2C6.jpeg
 

Senator

Moderator
Ibland är det småsaker som räknas. Fick ett lite mail idag från Lufthansa:

Capture.PNG


Två eVouchers är lika med en uppgradering från Business till First i mitt fall. Nu sitter jag plötsligen med totalt sex vouchers jag kan använda. Det vill säga tre uppgraderingar. Känns bra..

Ser aldrig denna typ an mejl från SAS :p
 
Toppen