Senaste nytt

SAS nya hemsida

FilipJ

Medlem
Att försöka söka ut kampanjbrister för SAS helgkampanj från GOT är totalt omöjligt och värdelöst. Sidan visar i bästa fall priser som går att få från ARN. Bra gjort, SK IT.
 
  • Gilla
Reactions: LMR

fly4fun

Medlem
Är det bara för mig som det krånglar när jag försöker logga in på nya SAS-sidan? Tidigare har jag loggat in med medlemsnummer och lösenord, nu ska det vara e-post och lösenord. Men det fungerar inte fast jag vet att det är rätt lösenord och jag försökt återställa och allt. Men går jag in på flysas.com istället fungerar det med medlemsnummer och lösenord. Men inte direkt. Då måste jag vänta en stund. Det verkar som någon sorts fel lösenordstimer måste ticka ut först...

Fick du till det? Jag har samma problem?
 

Jonas F

Medlem
Fick du till det? Jag har samma problem?
Det finns en tråd till som handlar om problem med inloggning på SAS där de nya problemen också togs upp. Jag provade mig fram till lösningen på mitt problem efter lite idéer i den tråden. I mitt fall verkar de ha varit att jag hade ett ö i mitt lösenord och det gick tydligen inte för sig på nya hemsidan. I andras fall verkar det ha varit att lösenorden varit för långa bland annat... :rolleyes:
 

Big Birger

Medlem
Fick denna banner på sas.se nu precis:
upload_2021-4-26_18-47-19.png


Alltid en klump i magen när jag läser "förbättra" och "EuroBonus" i samma mening... :eek:
 

intuition

Medlem
Någon mer som har problem med att uppdatera sparat kort i sin profil?

Först kunde jag inte ta bort ett gammalt sparat kort. Att klicka knappen med texten "Ta bort knapp" (!) fungerade inte. Hyfsat störigt eftersom det sparade kortet fylls i per automatik vid varje köp. Efter att ha testat en massa olika browsers så lyckades jag till sist (tror att det var i Opera det fungerade).

Sedan gick det inte att spara ett nytt. Detta görs ju vid köp genom att man klickar i "Spara kort". Har gjort ett antal köp men inget kort sparas, varken i profilen eller mellan de olika köpen.
 

Homer

Medlem
Någon mer som har problem med att uppdatera sparat kort i sin profil?

Först kunde jag inte ta bort ett gammalt sparat kort. Att klicka knappen med texten "Ta bort knapp" (!) fungerade inte. Hyfsat störigt eftersom det sparade kortet fylls i per automatik vid varje köp. Efter att ha testat en massa olika browsers så lyckades jag till sist (tror att det var i Opera det fungerade).

Sedan gick det inte att spara ett nytt. Detta görs ju vid köp genom att man klickar i "Spara kort". Har gjort ett antal köp men inget kort sparas, varken i profilen eller mellan de olika köpen.


Har varit sådär i flera veckor.
 

Homer

Medlem
502 - Bad Gateway dyker upp oftare än vanligt,
dessutom internal error som är nytt för mig åtminstone, kul med lite variation på eländet.
 
Toppen