Kan bara hålla med. Otroligt segt med e-ticketnummer. Särskilt när det är flera personer i bokningen. Jag känner inte till någon väg runt detta.Får helt enkelt hålla koll på vad som händer med seatmappen.
Extremt irriterande bara att man ska fylla i e-ticket nummer varje gång på samtliga resenärer. Grymt osmidigt system. Eller finns det någon väg runt problemet?
Har deras egna bokningsnummer, men kan ej logga in på hemsidan, endast via appen.Gick fint att välja plats på TK hemsida efter att jag fick fram deras egna bokningsnummer av SAS chatten.
Hm ja via appen var det visst. Vi kunde iallafall nästan välja fritt i TK's nya Business i A350 avresa 21/12. FRA-IST var det dock fullt så vi blev tilldelade 2A,3A,4A... Räknar med att kunna ändra senare så MiniBrandten kan sitta med mig.Har deras egna bokningsnummer, men kan ej logga in på hemsidan, endast via appen.
Jag vill bara återkoppla att jag lyckades boka platser på Mina bokningar - SAS
Utan denna tråd hade jag varit frustrerad, då det är knasigt att det inte går på SAS nya hemsida.
Kan bekräfta att det fortfarande går bra att boka sittplats via classic.
Jag vill inte regna på paraden, men när man gör en "bokning" av sittplatser på SAS vanliga eller Classic hos en partner airline så är det mer av en request till flygbolaget. Många gånger så blir det också det sätet man "bokat" men kolla gärna av närmare innan avresa att det även ligger hos TK. Mina säten på TK hade halkat bort när det närmade sig avresa och en ,till synes mycket insatt, SAS-agent förklarade detta mer i detalj för mig.