Senaste nytt

Dagens bild

Autonom

Medlem
King crab roll samt 30 bitars
 

Attachments

  • EE6A72E3-88C3-473F-9E40-A3C744E1C4D5.jpeg
    EE6A72E3-88C3-473F-9E40-A3C744E1C4D5.jpeg
    86,9 KB · Visningar: 288

Senator

Moderator
Igår var en lite annorlunda dag. Det var den sista gången det står 4x när jag fyller år. Min numera fästmö gjorde sitt bästa i den anledning att skapa en flygplats och flygplansupplevelse på hemmaplan. Hon vet hur mycket jag saknar det.

Först var det "Loungen"

IMG_6500.jpg


IMG_6496.jpg


Där serverades det Champagne och jordnötter som det bör göras medan en YouYube-spellista med ljud från Heathrow står på i bakgrunden. Precis som att sitta på balkongen i Galleries First på LHR T5.

Från ljud till bild

Efter en stund satt jag med Mini i soffan och tittade på den klassiska Central London/Winsdor Castle approachen på YouTube:

IMG_6497.jpg


Egen flygvärdinna med egna vinetiketter

Emelie as FA II.jpg


Min sambo hade gjort egna etiketter för vinet vårt flygbolag.

Intra-Europe Business Class Meal

IMG_6501.jpg


IMG_6503.jpg


Bättre än DO & CO skulle jag säga.

Ja annat än en lyckligare lottat fästman med en fästmö som tar hand om en när abstinensen är stor skall man leta länge efter. Notera alla detaljer.. :)
 

squeezen

Medlem
Igår var en lite annorlunda dag. Det var den sista gången det står 4x när jag fyller år. Min numera fästmö gjorde sitt bästa i den anledning att skapa en flygplats och flygplansupplevelse på hemmaplan. Hon vet hur mycket jag saknar det.

Först var det "Loungen"

Visa bifogad bild 117844

Visa bifogad bild 117845

Där serverades det Champagne och jordnötter som det bör göras medan en YouYube-spellista med ljud från Heathrow står på i bakgrunden. Precis som att sitta på balkongen i Galleries First på LHR T5.

Från ljud till bild

Efter en stund satt jag med Mini i soffan och tittade på den klassiska Central London/Winsdor Castle approachen på YouTube:

Visa bifogad bild 117846

Egen flygvärdinna med egna vinetiketter

Visa bifogad bild 117847

Min sambo hade gjort egna etiketter för vinet vårt flygbolag.

Intra-Europe Business Class Meal

Visa bifogad bild 117848

Visa bifogad bild 117849

Bättre än DO & CO skulle jag säga.

Ja annat än en lyckligare lottat fästman med en fästmö som tar hand om en när abstinensen är stor skall man leta länge efter. Notera alla detaljer.. :)
Grattis i efterskott!

väldigt väl uppstyrd ombordupplevelse får man lov att säga. Imponerande
 

Mr Basic

Medlem
Igår var en lite annorlunda dag. Det var den sista gången det står 4x när jag fyller år. Min numera fästmö gjorde sitt bästa i den anledning att skapa en flygplats och flygplansupplevelse på hemmaplan. Hon vet hur mycket jag saknar det.

Först var det "Loungen"

Visa bifogad bild 117844

Visa bifogad bild 117845

Där serverades det Champagne och jordnötter som det bör göras medan en YouYube-spellista med ljud från Heathrow står på i bakgrunden. Precis som att sitta på balkongen i Galleries First på LHR T5.

Från ljud till bild

Efter en stund satt jag med Mini i soffan och tittade på den klassiska Central London/Winsdor Castle approachen på YouTube:

Visa bifogad bild 117846

Egen flygvärdinna med egna vinetiketter

Visa bifogad bild 117847

Min sambo hade gjort egna etiketter för vinet vårt flygbolag.

Intra-Europe Business Class Meal

Visa bifogad bild 117848

Visa bifogad bild 117849

Bättre än DO & CO skulle jag säga.

Ja annat än en lyckligare lottat fästman med en fästmö som tar hand om en när abstinensen är stor skall man leta länge efter. Notera alla detaljer.. :)
Grattis både på födelsedagen och till en sån pärla till fästmö, snyggt gjort! :)
 
Toppen