Senaste nytt

Hilton Bali resort eller Conrad Bali?

Rickard_O

Medlem
Tack för tips @Rickard_O!



För mig blev det 9 nätter i början av december :) Jag fick däremot ett slutpris på cirka 1400 SEK/natt när 10% skatter var inräknat.
Helt rätt, fake news från min sida! :rolleyes:
Var så exalterad över priset att jag sket i att nämna skatterna.
Har också 9 nätter i början på december, så om någon av dina nätter är mellan 1-10/12 så be om att få ett rum långt bort från mig, finns risk för högljud mansbebis med lite för hög promillehalt som spontanbadar på nätterna.
 

Tonton

Medlem
Har också 9 nätter i början på december, så om någon av dina nätter är mellan 1-10/12 så be om att få ett rum långt bort från mig, finns risk för högljud mansbebis med lite för hög promillehalt som spontanbadar på nätterna.

;)

Screenshot 2021-04-14 at 15.05.32.png
 

Maja

Medlem
Har ett liknande pris nu i juni, men tyvärr är ju chansen att vi kommer iväg då minimal och i december hittar jag inga flygbiljetter (har en awardbokning som kommer behöva bokas om). Grattis till fyndpriset alla ni som kan åka då! Inte alls avundsjuk! ;)
 

GOTBound

Medlem
Det verkar hetsbokas på Hilton Bali nu ;)
Jag sökte efter 2 bedroom villa 22/10 till 1/11 [Novemberlovet] men sold out från och med 29/10.

Då jag behöver boka revenue flyg var det den 28/10 eller ännu hellre 1/11 som var mest gångbara utifrån ett ”ekonomiskt” perspektiv.
Att flyga hem den 28:e känns som det blir för kort tid på plats.
 

LarsCph

Medlem
Der er flere som har rigtig gode priser. Sheraton Bali Kuta har også godt priser på eksempel Ocean Front Suite - 1050 sek/nat i novemberlovet.
 

Resetokig

Medlem
Vilken rate bokar ni på? Behöver man boka med frukost eller ingår det i loungetillgången?
 

Attachments

  • Screenshot_20210415-154254.jpg
    Screenshot_20210415-154254.jpg
    32,8 KB · Visningar: 196

andersl

Medlem
Jag bodde 2 nätter på Hilton Bali förra helgen, och tyckte inte att det var speciellt bra.
Gammalt och slitet, inte speciellt rent och fräscht. Tyckte hela pool området var rätt sunkigt.
Det var bara Cliff Tower som var öppet nu, osäker på hur det var med villorna,

Kan rekommendera middag på Koral i grann hotellet Kempinski, bra mat i cool akvarium miljö.
 
Toppen