Senaste nytt

Ronneby-Visby EBD intensivkvalificering

Skogi

Medlem
Gick just igenom mina bokningar, och dem jag han titta på innan jag började få 502or när jag försökte ladda sidan så är det inte en enda med ursprunglig flygplanstyp eller tid.
Kommer bli spännande detta.
Samma här. Det går inte längre att köpa biljetter RNB-ARN-VBY i maj, förutom ett fåtal undantag. Men i princip alla mina flygningar går ej att köpa biljetter till längre.

En hel del suspekta ombokningar dessutom, minst sagt spännande. Nu är det bära eller brista som gäller, kan man bli EBD utan att att behöva spendera en krona? Den som lever får se!
 
[QUOTE="Skogi, post: 926895, member: 28813" Nu är det bära eller brista som gäller, kan man bli EBD utan att att behöva spendera en krona? Den som lever får se![/QUOTE]
Du om ngn här inne kommer att fixa det skogis. :D:cool:
 

ilon

Medlem
Samma här. Det går inte längre att köpa biljetter RNB-ARN-VBY i maj, förutom ett fåtal undantag. Men i princip alla mina flygningar går ej att köpa biljetter till längre.

En hel del suspekta ombokningar dessutom, minst sagt spännande. Nu är det bära eller brista som gäller, kan man bli EBD utan att att behöva spendera en krona? Den som lever får se!
Jag håller hoppet om att få flyga uppe!

Bokade:
22st A320Neo
2st CRJ900

Nufarande:
15st B737-700
6st ATR72
3st A320NEO

Noterade även jag att det var svårt att hitta biljetter till RNB när jag kollade det för jobbets räkning igår, och det är ju en sträcka jag VILL ska gå :/
 

Tobbe.O

Medlem
Jag håller hoppet om att få flyga uppe!

Bokade:
22st A320Neo
2st CRJ900

Nufarande:
15st B737-700
6st ATR72
3st A320NEO

Noterade även jag att det var svårt att hitta biljetter till RNB när jag kollade det för jobbets räkning igår, och det är ju en sträcka jag VILL ska gå :/

Verkar som att man fortsätter trafikera RNB enligt tidtabellen som varit under årets första månader. Måndagar, onsdagar, torsdagar, fredagar och söndagar... Hade också hoppats på lite fler avgångar i maj och juni men den här pandemin håller hårt i oss alla :(
 

Skogi

Medlem
Var ligger skrivelsen att SAS ger fulla poäng för resor som ställs in?
Har letat i deras FAQ men hittar inget.
Den ligger under Eurobonus Covid-19 FAQ
148bdcef9b63306f614f235923817ec4.jpg
 

Tongen2

Medlem
Aha, tack.
Undra vad de syftar på med skrivelsen i blått?
Känns som att det är upplagt för diskussion..
Skulle väl tippa på att man menar att du ska ha bokat en resa till ett land innan landet i sig stänger ner för inresande från andra länder. Dvs bokar du en resa till ett land du inte kan resa till så utgår inga poäng för resan om resan blir inställd etc. Så tolkar jag det i alla fall. Dvs inrikes inom Sverige så gäller inte det som står i den blåa rutan tänker jag.
Som du är inne på, upplagt för diskussion :p

Men vem vet? :confused:
 
Där kom mina första inställda flighter i början av maj. Arlanda-Skellefteå och Visby-Arlanda.
Ombokad till dagen efter.
Båda hade 737-700.

Frågan är om det är nu direkt man ska åberopa "poäng enligt original-bokning" och sedan avboka den nya bokningen...

@Skogi Hur ser det ut med dina Visby-bokningar och hur agerar du?
 
Där kom mina första inställda flighter i början av maj. Arlanda-Skellefteå och Visby-Arlanda.
Ombokad till dagen efter.
Båda hade 737-700.

Frågan är om det är nu direkt man ska åberopa "poäng enligt original-bokning" och sedan avboka den nya bokningen...

@Skogi Hur ser det ut med dina Visby-bokningar och hur agerar du?
Samma här, funderar också på om det är nu man ska åberopa eller om man ska vänta.
 
Toppen