Senaste nytt

Kan inte logga in på sas.se

D

Deleted member 30163

Guest
Man kan väl använda anv namn, EB och e-post ? SAS classic stödjer dock bara Anv namn
 

Simon90

Medlem
Jag kommer fortfarande inte in (förutom via appen). Har testat olika webbläsare och att rensa cookies samt olika datorer etc. Hoppas att de löser det snart.
 

Jonas F

Medlem
Det fungerar inte för mig heller i Chrome på nya sas.se. Däremot fungerar det på flysas.com men bara om jag inte har försökt på sas.se precis innan. För då fungerar det inte där heller. Om jag väntar en stund och provar på flysas.com fungerar det dock ingen...
 

palmen

Moderator
Enligt Frequent Flier forumet på Facebook så beror problemet på att SAS har bytt lösenordspolicy till 8-14 tecken och skiter i att informera om detta så prova att byt lösenord till 8-14 tecken.
Är det vanligt att företag har begränsning på hur långt ett lösenord får vara? 14 tecken låter rätt lite enligt mig.
Är det alltså så att har man inte ett lösenord i detta spann så går det inte logga in? Facepalm på den...
 

Taggen

Medlem
Är det vanligt att företag har begränsning på hur långt ett lösenord får vara? 14 tecken låter rätt lite enligt mig.
Är det alltså så att har man inte ett lösenord i detta spann så går det inte logga in? Facepalm på den...
Ja, det är informationen som hade kommunicerats när support kontaktades men det kanske räcker att ändra lösenord.
 
Toppen