Senaste nytt

Amex kopplat i Paypal

NotRyan

Medlem
Tror att den enbart gäller nya kort dvs de som ansluts på nytt. Mitt förra kort fungerade också felfritt för ett par veckor sedan. Sen fick jag mitt nya ort och när jag skulle ansluta det så sa det stopp.
Jag anslöt mitt gamla betal-Premium efter årsskiftet, och det funkar att betala med, så kan det ha att göra med nyutfärdade kort?.
 

banditan

Medlem
Jag anslöt mitt gamla betal-Premium efter årsskiftet, och det funkar att betala med, så kan det ha att göra med nyutfärdade kort?.
Beror vad som menas med nyutfärdade.... Jag har haft mitt nuvarande sedan juli 2020. Funkade felfritt med PayPal fram till nyår, då började strulet.
Min mans kort är något år äldre, det funkar utan problem.
 

Apisto

Medlem
Mitt Amex Premium funkade ett litet tag till jag bytte till Elite, men sen dess så har jag inte heller nu ngt amex som funkar. Amex support pekar på Paypal, och Paypal säger testa igen, det borde funka...
Skaffade mitt Amex Premium i mars, så det var ju nyutfärdat, men funkade ändå tills bytet.
 

ekf

Medlem
Till skillnad från tidigare så "lyckas" jag nu att lägga till kortet via Paypal-appen, alla steg gås igenom, jag får besked om att kortet är tillagt och det kommer en notis där jag kan välja att sätta kortet som standard-betalmetod... men när jag klickar på den visar det sig at kortet inte alls blivit tillagt.
Provar jag via hemsidan så beter det sig som tidigare...
 
Toppen