Senaste nytt

Bonvoy kampanj Dubbla poäng och dubbla elit nätter 16 februari till 27 april 2021

Glenn E

Medlem
Nu har jag bott 15 nätter på Courtyard Shanghai Xujiahui och med dubbla nätter kom 30 in på kontot, totalt 55 med de 25 man fick som Platinum Elite.
Med alla extranätter man får nu har jag redan 368 nätter i år och det är bara sjätte april.:)
155 på Accor 84 på Hilton och 74 på Hyatt.
 

trekker

Medlem
Synd bara att Marriot i vanlig ordning strular extremt med kreditering och skit.
Man blir trött på kundtjänst okunskap dessutom, men det löser sig väll tillslut :)
Vet inte vad du pratar om :eek:

På en av mina 2 nätters stays så fick jag 3 nätter, 2 vanliga plus 1 bonus. Efter att inte fått någon bonus och gjort 3 telefonsamtal, 2 mail till kundtjänst samt kontaktat deras customer care på facebook lyckades jag alltså få 3 nätter på en kampanj som bara kan ge jämna nätter med 4 som minst......
 

Valley

Medlem
Ser att de svenska "Marriott-hotellen" har hyfsade priser. Funderar på om någon har testat att checka in, betala, ligga och sprattla lite i sängen, sedan dra iväg och inte dyka upp vid utceckningen, men casha in 6 nätter?

Testade det i Helsingfors. Förbetalt rum som jag drog från innan sista natten. Gick inte som jag tänkt. Fick inte räkna sista natten = brände min platinum challenge i o m det :(
 

henrik l

Medlem
Testade det i Helsingfors. Förbetalt rum som jag drog från innan sista natten. Gick inte som jag tänkt. Fick inte räkna sista natten = brände min platinum challenge i o m det :(

Det var ju illa. Jag checkade in på Courtyard (Sthlm) en måndag, drog kreditkortet, hoppade lite i sängen:D, duschade, lämnde en gammal t-shirt och en tandborste. Följde @jerixon råd att hänga upp "don't disturb" skylten, sedan drog jag efter en timme. På torsdagen checkade jag ut i mobilen, och jag tror att allt var inne på mitt konto på lördagen. Kommer även att köra en week-end sista helgen som kampanjen gäller, så ska jag nog kunna ro i land life time platinum innan året är slut. Frågan är om jag ska försöka nå Titanium, kommer att ha 37 nätter med minimal ansträngning om några veckor.
 

trekker

Medlem
Den här kampanjen blev ju rätt bra till slut, kombinerat med de 25 nätterna från platinum från förra året samt kreditkort som gav 15 nätter.

Screenshot_20210501-160905_Marriott.jpg
 
Toppen