Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

Samosaguas

Medlem
Som redan nämnts så "Glömt lösenord" är nog en funktion som kommer behövas framöver. :oops::D

När man klickar på loggan så kommer man åter till startsidan och ens inmatade val nollas automatiskt vore önskvärt. Det sitter iaf automatiskt hos mig att jag trycker på loggan för att komma till dit.

Nationalparker finns ju inbakad i "Lonely Planet's Ultimate Travel List - hade gärna sett att den var en egen kategori precis som Dykning & Snorkling.

Konserter tror jag många kan vara intresserade att söka efter.

Ska söka och kolla lite mera i veckan! :)
Nu är loggan klickbar. Funkar det som du tänkte dig?

Vi får fundera vidare på nationalparken och olika kategorier av sevärdheter.

Tack för feedbacken och förslagen!
 

taxvalp

Medlem
Imponerande! Om ni sedan bygger ihop sajten med en awardsökmotor och kanske en bokningstjänst liknande Chatflights (för den som inte vill göra jobbet själv) så är ni hemma.

En liten varning i all välmening: Tänk på att vara försiktiga med att använda Eurobonus som ju är SAS varumärke. Nu har förmodligen deras jurister fullt upp med att brevväxla med kronofogden, men om de får tid över är risken att de skickar ett brev till er...
 

Frisk78

Medlem
Big Mac Index för respektive land vore trevligt.
(Burgernomics - The Big Mac index | The Economist)

Något mörkare och tangerar/kompletterar "Kriminalitetsindex" är Homicide Monitor
(https://homicide.igarape.org.br)

Samt att bilderna är klickbara till respektive bolag.
upload_2021-3-22_22-36-7.png
 
Big Mac Index för respektive land vore trevligt.
(Burgernomics - The Big Mac index | The Economist)

Big Mac index 2021 presenetras för de länder som är med i jämförelsen. Du hittar infon både under landinformationen när du säker zon/poängbudget samt under valutatrender på respektive land. Se bilder nedan.

upload_2021-3-22_22-56-22.png


upload_2021-3-22_22-57-33.png


Något mörkare och tangerar/kompletterar "Kriminalitetsindex" är Homicide Monitor
(https://homicide.igarape.org.br)
Tack för tipset... i guess ;)

Samt att bilderna är klickbara till respektive bolag.
Visa bifogad bild 117320
Yes, det är på to-do-list!
 
Toppen