Senaste nytt

Uppgradera till SAS Amex Elite från Premium (senast 30/3) och få 30 000 EB-poäng

Hafermann

Medlem
Jag var också Platinum och nergraderade till Gold när pandemin började. Varit medlem sedan 03. Hade likväl tänkt gå tillbaka tillbaka till Platinum senare i år då jag har resor bokade efter sommaren då jag hoppas få nytta av det igen. Tog detta erbjudande och anmälde mig även för 2500 kr credit på Coop Ica willys Uber för att få mer värde nu på en gång.
Framgår det av villkoren vilket sista datum för registrering till ”Icakampanjen” är?
 

eddo

Medlem
Hoppas på att nya kortet kommer relativt snart. Försöker skjuta upp alla inköp jag kan tills dess eftersom spend inte följer med (och att leva på CSN + extraknäck gör att man inte är en storspenderare som uppnår 2 x 2-4-1 inom nån månad). :D
 
Hej alla!

En fråga till alla experter här!
Jag har nyligen skaffat Amex premium kortet och håller på med signup-bonusen (15k spend och få 12k poäng).
Är det möjligt att fullborda den bonusen på 15k spend och när det är klart uppgradera till elite för att få 30k poäng (innan sista mars såklart)

Mvh
En som precis börjat nörda ner sig i poäng samlandet :’D
 
Toppen