Senaste nytt

Uppgradera till SAS Amex Elite från Premium (senast 30/3) och få 30 000 EB-poäng

Uppgraderade till Elite med. Skulle gärna uppgradera Gold till Platinum med för att kunna få 60k poäng men vette tusan om jag kan få ihop den spenden på 3 månader...
 

Hafermann

Medlem
Uppgraderade till Elite med. Skulle gärna uppgradera Gold till Platinum med för att kunna få 60k poäng men vette tusan om jag kan få ihop den spenden på 3 månader...
Jag sitter också i tankarna på ett Platinum. Var mångårig innehavare innan pandemin och hade stor nytta av både Pontus och Priority Pass. Men som det ser ut för tillfället kan jag inte motivera kostnaden. De ggr jag inte flyger Flying Blue eller SAS, får det duga med lounge on the go och de PPbesök som ingår i Gold. Dessutom går det att betala in sig med PP när alla ”gratisbesök” är gjorda.
 
Jag var också Platinum och nergraderade till Gold när pandemin började. Varit medlem sedan 03. Hade likväl tänkt gå tillbaka tillbaka till Platinum senare i år då jag har resor bokade efter sommaren då jag hoppas få nytta av det igen. Tog detta erbjudande och anmälde mig även för 2500 kr credit på Coop Ica willys Uber för att få mer värde nu på en gång.
 

Attachments

  • C8E52F52-70FA-4306-BE98-09BBAA79E83E.png
    C8E52F52-70FA-4306-BE98-09BBAA79E83E.png
    251 KB · Visningar: 190

Tongen2

Medlem
Uppgraderade till Elite med. Skulle gärna uppgradera Gold till Platinum med för att kunna få 60k poäng men vette tusan om jag kan få ihop den spenden på 3 månader...
Du menar att du uppgraderar till Platinum och får 500 000 membership-poäng som du sedan konverterar över till Eurobonus? Eller vart får du 60k poäng ifrån?
 

dave.s

Medlem
Funderar på detta men är det verkligen värt? Och menar de att befintlig intjäning mot 2-4-1 försvinner men inte redan intjänade vouchers hoppas jag??
 

palmen

Moderator
Funderar på detta men är det verkligen värt? Och menar de att befintlig intjäning mot 2-4-1 försvinner men inte redan intjänade vouchers hoppas jag??
Ja, din spend mot voucher är på det kort du har och följer inte med om du byter kort.
Vouchers du tjänat in behåller du. Finns mycket av detta beskrivet i stora tråden för sas amex 2-4-1 voucher tråden.
 
Toppen