Senaste nytt

Ibis Style Odenplan, konkurs?

Lukas2

Medlem
Vad har hänt med Ibis Style Odenplan? Har haft under året, några bokningar, som bara blivit avbokade. Öppning har bara skjutits fram, en månad i taget. Nu när man är inne och kollar, så verkar de har stängt till 31 januari 2021. Hotellet har ju varit lite räddningen och hålla Accor-kontot igång.
 
Vad har hänt med Ibis Style Odenplan? Har haft under året, några bokningar, som bara blivit avbokade. Öppning har bara skjutits fram, en månad i taget. Nu när man är inne och kollar, så verkar de har stängt till 31 januari 2021. Hotellet har ju varit lite räddningen och hålla Accor-kontot igång.
Samma situation för mig har 116 poäng kvar till Platinum känns surt om man stupar på målsnöret genom en felräkning :(
Senaste beskedet vid kontakt med hotellet är att de planerar att öppna 1 februari 2021. Jag har passerat utanför och det ser ut som de flyttat upp frukosten i markplan vilket är en klar förbättring.
 
Tyvärr sköttes ju inte stället så bra redan innan coronakrisen så förstår om dom tappade massa stammisar redan förra vintern. Jättetråkigt, bodde massor där 2018-2019. Nära till pendeln på Odenplan.
 

Lukas2

Medlem
Någon som har koll på nuvarande status? Jag lyckades boka 3 nätter i vår. Betyder det att de är igång nu igen?
Jag misstänker att de inte har öppet. Går inte att boka på hela mars, sen från april så är det samma summa på alla dagar och tidigare så har det inneburit iaf. för mig att man får ett mail om avbokning typ någon vecka innan ankomst, om man bokat in sig på det priset. Men om du har bokat i maj, så kanske de har öppnat om de kommer öppna igen.
 
Jag har ett sparat mobilnummer till han som ägde stället när jag bodde där mycket under 2018-2019, men när jag nu kollar upp stället på allabolag.se så verkar det inte vara samma ägare längre. Vågar inte messa och fråga den jag har sparad om när det öppnar.
 
Toppen