Senaste nytt

Kampanj American Express 25% extra värvningspoäng t.o.m. 11 november 2020

squeezen

Medlem
Jag gick över 15k spend förra veckan.
Fick mina första 15 000 poäng någon dag efter det. En får se hur länge man får vänta på de resterande 15 000 poängen. Kan ta upp till 4 månader enligt villkoren.
Nån update? jag körde hett med mastercardet i kampanjen innan jul, men har nu jag också trillat över spenden på premium från denna kampanj, 15.000 direkt, så får väl ha koll på 4 mån gränsen... ha du fått in resterande ännu?
 
Nån update? jag körde hett med mastercardet i kampanjen innan jul, men har nu jag också trillat över spenden på premium från denna kampanj, 15.000 direkt, så får väl ha koll på 4 mån gränsen... ha du fått in resterande ännu?

Jag har inte fått några ytterligare poäng ännu. Men jag håller koll och uppdaterar om så skulle ske. Jag slutade använda kortet så fort jag gick över 15000kr.
 

Linmet

Medlem
Trillade de in direkt på SAS kontot eller på Amex?
Jag väntar fortfarande på poängen från tidigare kampanj med Classic. Enligt kundtjänst är det en ”försening” med utbetalningen av poängen.

Ligger hos AMEX.
Dvs måste vänta till mars innan de når SAS förmodar jag. Ingen fara på taket dock.
 

Gargamel

Medlem
Nån mer än Linmet som har fått de extra 15k för premium? 3 månader passerades igår för mig och ännu inga poäng utöver det vanliga15k. Nån som har passerat 4 månader utan att få det?
 
Toppen