Renato
Medlem
Vad frustrerad jag blir på AVIS. De vägrar betala ut det poäng jag har rätt till.. Allt är bokat via Avis & SAS Eurobonus Ändå säger det att jag inte bokat via rätt hemsida alternativt att jag bokat av mina hyror..
Jag har mailkontakt med cs.se@avis-europe.com.. Mailar jag angående tex hyra E12345677 (2:a okt - 18 okt ) så får jag svar att min hyra E76543211 inte är inom kampanjen. den var ju 5:e maj - 17:e maj.
Så trött på dem nu. spenderar 70k om året på dem och funderar på att byta leverantör nästa år igen.. Vad ska jag göra?
Tja exakt samma sak hände mig. Jag har börjat inse att jag behöver secreen shot, bevis säkerställa flera gånger. Dock så blir det ändå fel.
Jag tar ett exempel, jag bokar enligt reglerna. På mitt avtal står det promotion code, efter bokningen så ringer jag bokningen och ber dom bekräfta att jag har gjort rätt, ang eurobonus kampanjen på 10k. Dom säger ja.
Sen 1 månad efter får jag inga poäng ringer in och dom säger jag har bokat fel, att jag inte har gjort på rätt sätt enligt vårat system. Jag blir rasande. Jag kommer inte ge mig. Efter många om och men så bad dom ursäkt och jag fick 15 euro som kompensation, (ett skämt) plus mina 10k eurobonus.
Så ge dig inte, stå upp för dig plus säg bara att du kommer gå över till hertz, detta är ett oacceptabelt beteende.
Lycka till