Senaste nytt

UberEATS

lucasd

Medlem
Vet ni hur det blir för förarna? Får de mindre betalt när en kod för fri leverans används? Tänker om jag bör dricksa ännu mer - de tjänar nog inte speciellt bra från början heller..

Som exempel, med Bolt Taxi dras den rabatt kunden får av från vad föraren tjänar också. Vet ej hur det är med Uber Taxi.
 

palmen

Moderator
Fick en promotion kod på mailen nu med 100 kronor rabatt för mina nästa två orders. Lägger man till promotion så står det att jag inte kan få den. Inte så snyggt att skicka ut den via mail kan man ju tycka om man ändå inte får använda den.
 

Rickard_O

Medlem
Fick en promotion kod på mailen nu med 100 kronor rabatt för mina nästa två orders. Lägger man till promotion så står det att jag inte kan få den. Inte så snyggt att skicka ut den via mail kan man ju tycka om man ändå inte får använda den.
Det var ingen sån 'först-till-kvarn-kod'?
Har gått bet på såna förut, man försöker beställa så funkar det inte, så går man tillbaka och läser finstilta "3000 första som beställer får blabla"
 

palmen

Moderator
Det var ingen sån 'först-till-kvarn-kod'?
Har gått bet på såna förut, man försöker beställa så funkar det inte, så går man tillbaka och läser finstilta "3000 första som beställer får blabla"
Nej det står typ att jag får 100 sek rabatt på mina nästa två orders och en kod, men lägger man in koden står det "you are not entitles to this promotion" eller något liknande.
 
Toppen