Senaste nytt

Drömmar om Sydafrika

JimmyH

Medlem
Trött på husarresten och behöver nått att längta efter, familjen har en önskan om Sydafrika så jag hoppas på hjälp här att omvandla poäng till drömmar.

  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm Arlanda
  2. Var är din destination? Kapstaden/Johannesburg
  3. Typ av resa (enkel eller tur och retur)? Open jaw men det spelar ingen roll om det blir Johannesburg dit eller hem
  4. När vill/behöver du resa ut? Oktober 2021
  5. Hur länge vill du vara borta? 17-21 dagar
  6. Hur många personer som skall resa? 4
  7. I vilken kabinklass?
    • Business /Economy
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Vill helst undvika Turkish och Egytian Air.
  9. Vad är din budget? 310 000 Eurobonus poäng + 2 st Amex 2-4-1
  10. Vad är det viktigaste för dig?
    • Att resan blir av!
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nått längre stop åt varje håll är önskvärd om det finns något att upptäcka :)

Medveten om att det är svårt idag oh nästan omöjligt att vet vilka flyg som kommer gå om nästan ett år men man måste ju börja nånstans.
 

Brandten

Medlem
Följer med spänning vad du hittar för resa. Vi kommer nog åka ner nästa vinter om det låter sig göras. När det närmar sig kan jag skriva lite tips (har både bott och jobbat i Sydafrika)
 

JimmyH

Medlem
Tack Brandten, verkar väldigt svårt att hitta något alls just nu. Har lite poäng som går ut så därav skulle jag gärna få till en bokning innan årsskiftet.

Ingen som har nått förslag? :(

Dom resor jag hittat själv har alla vara med Turkish eller Egyptian Air , jag har kollat på Uniteds hemsida...
 

Tonton

Medlem
Tack Brandten, verkar väldigt svårt att hitta något alls just nu. Har lite poäng som går ut så därav skulle jag gärna få till en bokning innan årsskiftet.

Ingen som har nått förslag? :(

Dom resor jag hittat själv har alla vara med Turkish eller Egyptian Air , jag har kollat på Uniteds hemsida...

Jag gillar verkligen Turkish. Egyptian tycker jag också är trevligt, även om det inte är något wow. Skulle inte tveka att flyga med dem ner till Sydafrika - se till att få widebody bara.
 
Toppen