Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Jag ger inte mycket för NON kampanjerna den senaste tiden. I torsdags kollade jag efter flyg ARN-FRA i april, men valde att inte boka eftersom Go-light priserna låg runt 2300 t&r vilket kändes dyrt och det var dessutom billigare med Lufthansa. Idag säljer SAS samma resa för knappt 1800.
 

011430121

Medlem
Ojojoj vad jag saknar den här tråden.
Fick nyss upp outlook reminder som jag har stående varje torsdag.
Håller med! Har varit överhängande never allt för länge...
Tänk för en 6-7 år sedan när det var torsdagsträffar på Monks och vi var 20-25 BC medlemmar där, ju närmre klockan blev 23:59 och ölen hade flödat då bokades många resor under stress.
Det var bättre förr!
 

taxvalp

Medlem
Enligt mejl i dag till SAS företagskunder så kommer torsdagskampanjerna att göra comeback i sommar:

"Sommaren är här och det drar ihop sig till semestertider. Har du inte bokat något än, så vill jag tipsa om sommarens återkommande Thursday Deals, där vi erbjuder massor av härliga resmål (totalt 95 stycken) med flexibla bokningsvillkor till fantastiska priser."
 

Ubbe

Medlem
Ska bli kul att se vad premiär erbjudandet blir. Hoppas på minst en Longhaul och då gärna till Tokyo eller Shanghai men även till Chicago om man är fullvaccinerad.
 

Brandten

Medlem
TRAVELERS' THURSDAY DEALS
Hej Brandten,

Det är torsdag och det innebär att du kan boka resor till Travelers' Thursday-priser – om du skyndar dig. Boka genast eller senast kl. 24.00 ikväll.

Vi erbjuder 24 timmars öppet köp, generösa regler för om-/avbokning och omfattande åtgärder för allas välmående ombord.

Hälsningar från SASWE ARE TRAVELERS


Erbjudandet gäller för utvalda inrikesresor i perioden 12 juli–31 oktober 2021 när du bokar den 24 juni 2021.
 
Toppen