Senaste nytt

Deal: SWISS First Class från 17 999 kr

ilon

Medlem

Attachments

  • Screenshot from 2020-11-08 19-19-32.png
    Screenshot from 2020-11-08 19-19-32.png
    162,5 KB · Visningar: 558

NyfikenGrau

Medlem
Hade ju varit ett fantastiskt erbjudande i normala tider och även jag hade nog slagit till, i synnerhet på Swiss first då det är ganska "ouppnåeligt" för mig annars, men det är ju långt från normala tider nu och det finns en väldigt bra anledning till de låga priserna.
Ändå, Swiss first till rimliga pengar är värt en fundering.
 

FilipJ

Medlem
Har SK IT jobbat extra åt SWISS? Det här gillar jag inte:
Priset för 2 personer i business stämmer inte enligt deras "offers" sida. Det visar i själva verket priset per person. Var på väg att gå bananas här.
upload_2020-11-12_18-9-40.png

Men priset för 2 i First stämmer på motsvarande sida under "Offers"...
upload_2020-11-12_18-12-7.png
 

squeezen

Medlem
Har SK IT jobbat extra åt SWISS? Det här gillar jag inte:
Priset för 2 personer i business stämmer inte enligt deras "offers" sida. Det visar i själva verket priset per person. Var på väg att gå bananas här.
Visa bifogad bild 114847
Men priset för 2 i First stämmer på motsvarande sida under "Offers"...
Visa bifogad bild 114848
Håller med, å andra sidan är det väl orimligt att det skulle kosta dryga 11papp för två pers till SIN i biz?
 

plover

Medlem
Mycket bra villkor, enda funderingen är ju att det är nattflygningar i first, känns lite borrkastade pengar. First.är ju en dagtidsupplevelse med bubbel o hummer typ, men business är inte fy skam och du sover kanon där också.
 

Senator

Moderator
Mycket bra villkor, enda funderingen är ju att det är nattflygningar i first, känns lite borrkastade pengar. First.är ju en dagtidsupplevelse med bubbel o hummer typ, men business är inte fy skam och du sover kanon där också.

Nja, jag trodde så också men jag flyger gärna First och sover genom flighten :) Ganska ofta struntar jag i allt som har med mat och dryck och bara lägger mig. Min senaste Swiss First med sambon och Mini satt vi oss i en restaurang på JFK för att äta middag då Swiss FCL var stängt, sen väl ombord fick vi stolarna omgjort till säng och Mini samt jag sov till 40min innan ankomst i ZRH. Ganska surrealistisk upplevelse: vi tre ensamma i First, två flygvärdinnor som var "arbetslösa" på sitt pass. Jag prioriterar nästan alltid sömnen på nattflygen.
 
Toppen