Senaste nytt

Eurobouns deal med Bjurfors - Hela Sverige / 1 NOV - 13 DEC 2020

John Rambo

Medlem
Bra deal, har väntat på att den skulle aktualiseras utanför Stockholm. Börjar bli dags att fundera på nästa steg, och poäng för en kick i rätt riktning är ju aldrig fel.
 

Johan010

Medlem
Vet nån om detta erbjudande funkar digitalt/online också? Någon som har koll?
Släpper ogärna in mäklare framförallt när vi bor i Stockholm och det är strikta corona restriktioner
 

Lollet

Medlem
Vet nån om detta erbjudande funkar digitalt/online också? Någon som har koll?
Släpper ogärna in mäklare framförallt när vi bor i Stockholm och det är strikta corona restriktioner
Har gjort värdering 2 gånger innan Corona, den andra gången gjordes det över mobilen (samma bostad fast några års mellanrum). Ingen aning hur dom jobbar nu under Corona.
 

Greger

Medlem
Är värderingen som ger 5000 poäng kostnadsfri? Är inte intresserad av att sälja, men nog så nyfiken på pris (och poäng!)
 

Matore

Medlem
Jag har tjatat i fyra månader på Bjurfors som inte lyckas överföra poängen. Tidigare för några år sedan gick detta på någon dag. Nån annan som varit med om liknande och vet vad man kan göra?
 
Jag har tjatat i fyra månader på Bjurfors som inte lyckas överföra poängen. Tidigare för några år sedan gick detta på någon dag. Nån annan som varit med om liknande och vet vad man kan göra?
Sitter i samma sits. Har för mig att det står någonstans att det kan ta upp till 6 månader. Men oklart vad som gör att det dröjer denna gång. Fick också mina snabbt sist jag fick en värdering.
 
Toppen