Senaste nytt

Förmåner vid köp SAS aktier

Sir Lemon

Medlem
Jag har ca 1000.0000 km dasspapper kvar sedan hamstringen i mars/april. Någon som vill ha tr på detta? Förmånen, dom första 1000 km får det på rulle, övriga km tecknas på löpmeter... Pappret förvaras väldigt nära öppna brasan så kan inte garantera att det finns kvar när det är dags att lösa in...

Tänk på vad ni gör :)
Jag har fortfarande 16.400 plastkassar kvar sedan inköp före skattetillägget. :)
 

Johan Hbg

Medlem
Jag gjorde nu precis så, kändes värt en chansning, om SAS nu inte går omkull så är det ju i stort sett Gold for life med SAS lägg det till mitt AMX i USA som ger Diamond på Hilton så har man en riktigt bra grundplåt till reseförmåner utan att jaga poäng,

Så vad tusan skall man ha för hobby nu då.....
Följa börsen och se vart dina pengar tar vägen :)
 

gdaily

Medlem
Jag köpte faktiskt 100.000 danska teckningsrätter idag, för det facila priset av 56 kr (totalt). Troligen kommer jag låta de förfalla, den Big Mac:en har jag råd att "vaska" men jag ger mig själv över natten att faktiskt fundera om jag ska köpa aktierna eller ej (troligen ej).
Bestämde mig till slut att vaska teckningsrätterna. Kan lika gärna lägga pengarna på plus/businessbiljetter och loungeinträden direkt i stället.
 
Toppen