Senaste nytt

Hyrbil månadshyra, någon kampanj?

jonten

Medlem
Verkar som att jag måste reklamera min bil efter ett halvår, och ny bil verkar kunna bli levererad vid årsskiftet. Under sommaren hade ju tex Hertz bra kampanjer på månadshyra. Någon som sett något som är bokningsbart nu?
 

mha321

Medlem
Avis har kampanj som gäller så länge du hämtar före 1 dec så det borde ju kunna täcka din period. 4995 för en miljöbil F (typisk plug in hybrid) eller 3995 för en minimal bil.

Vad jag förstår gäller kampanjen bara dessa grupper, men det är ju inte omöjligt att man kan snacka sig till något annat med sin lokala station också. Även högsta status ger inte garanterad uppgradering, men själv fick jag uppgradering 2 steg även på månadshyran.

Avis Minilease - Korttidsleasa bil hos Avis Biluthyrning
 

Tamas

Medlem
Avis har kampanj på elbilar XC40 och Enyaq just nu, om det stämmer vad som är skrivet.
avis_reklam.PNG


Men när jag försöker boka får jag ett felmeddelande. Ringde in men herren påståd att det kostar betydlig mer än vad jag ser på webben. Det var längesen jag pratade med en sån arrogant kundtjänst :(
 

mha321

Medlem
Efter att ha kört månadshyror ett par vändor under pandemin noterade jag att åtminstone då så var det många av de lokala uthyrningskontoren som hade bättre kampanjer än vad Avis hade centralt. Det kan definitivt vara värt att slå en singnal eller kliva in på det lokala Avis-kontoret och höra...
 

Tamas

Medlem
Avis har kampanj på elbilar XC40 och Enyaq just nu, om det stämmer vad som är skrivet.
Visa bifogad bild 137870

Men när jag försöker boka får jag ett felmeddelande. Ringde in men herren påståd att det kostar betydlig mer än vad jag ser på webben. Det var längesen jag pratade med en sån arrogant kundtjänst :(

Ringde in nu igen, samma herre och han var lite ödmjukare efter han kollat men sin chef. Det priset på webbsidan ska gälla men det verkar att "computer says no" och det går inte att boka, även för dem. De kollar och det ska åtgärdas snarast.
 
Toppen