Senaste nytt

Hilton dubbla poäng och statusnätter i höst, 8 september till 31 december.

Doctor-X

Medlem
Men vanligtvis är det väl 18 nätter vid Diamond Challange? Så det blir 9 nätter med pågående kampanj om jag förstått det rätt så till vida att man inte tidigare iår innan Covid-19 haft någon pågående challange?
 

Protein48

Medlem
Men vanligtvis är det väl 18 nätter vid Diamond Challange? Så det blir 9 nätter med pågående kampanj om jag förstått det rätt så till vida att man inte tidigare iår innan Covid-19 haft någon pågående challange?
18 nätter är det som gäller i normala fall men i mitt fall hade jag redan 6 nätter sedan tidigare och behövde således ytterligare 12. Med kampanjen blir det endast 6 faktiska nätter.
 

Doctor-X

Medlem
Då har jag aktiverat min Diamond Challange.
Det som ligger bokat är:
Gdansk - 3 nätter + 2 nätter
Doha/Lissabon/Berlin (oklart vart jag ska en helg i november pga covid, men någon typ av semester blir det) - 4 nätter
Stockholm - 2 nätter

Fint att ha HHD (första gången för mig) fixat till mars 2022, sagt upp AmEx platinum sedan i somras så detta var ett ypperligt tillfälle att få förlängd status på redan planerade bokningar :)
 

Doctor-X

Medlem
@Doctor-X Matchade du från NCC Plat och hade du redan HHG genom Amex?

Jag hade redan HHG via AmEx.
Har bara NCC Guld. Men matchade inte utan efterfrågade bara Diamond Fast Track Challange i chatten på Hilton.com -> 18 nätter på 90 dagar, med pågående kampanj där alla nätter räknas dubbelt blir det bara 9 nätter totalt. Når man Diamond nu skall man få behålla det till mars 2022.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

All-in

Medlem
Hej!
Är det någon mer som har lyckats att aktivera en Diamond Fast Track Challenge via chatten...? Har försökt två gånger nu men för bara svar att det erbjudandet inte gäller nu. Tips..? Eller bara trägen vinner o köra på några gånger till..?
 

All-in

Medlem
Tack men det är ju inte en status match jag vill göra utan en fast track challenge... tidigare i tråden så ser jag att det är några som har lyckats få till detta i combo med dubbla nätter etc.
Fler tips/idéer mottages med tacksamhet alt så blir det väl bara att försöka igen...
 

Johans00

Medlem
Tack men det är ju inte en status match jag vill göra utan en fast track challenge... tidigare i tråden så ser jag att det är några som har lyckats få till detta i combo med dubbla nätter etc.
Fler tips/idéer mottages med tacksamhet alt så blir det väl bara att försöka igen...
Är detta inte en fast track challenge?
''Stay 18 nights within your 90 day trial period and we’ll upgrade your status to Diamond through March 31, 2022.''
 
Toppen