Senaste nytt

Hertz President's Circle frågor och funderingar

JohnR

Medlem
Är det första gången du hur i USA? Har upplevt i både USA och Tyskland att vid första hyran vill de kolla körkort
 

FrontX

Medlem
Någon som vet om Bromma Flygplats är ett "deltagande kontor" när det kommer till uppgradering för PC-medlemmar?.

Jag fick bara ett "vi kan notera att du önskar. Men kan inte garantera uppgradering" som svar när jag mailade och frågade om min v40 kunde uppgraderas till en v60 då jag behövde en lite större bil
 

FrontX

Medlem
Det är bara Arlanda och Stockholms Central som är Gold-stations, där du kan räkna med uppgradering. Sedan kan (och brukar man) få uppgradering lite överallt men det är inget du kan lita på. Boka den klass du vill åka!

Anledningen till att jag inte bokade den klass jag "behövde" var för att jag bokade en helgbil med delvis Hertz Rewards-poöng som snart förfaller och delvis någon hundralapp utöver. Och rewardsbilar kan bara bokas upp till V40 storlek.

Så jag tänkte bara att de kanske kunde varit lite tillmötesgående med tanke på status och det stora antalet framtida bokningar jag har på just den stationen.
 
Toppen