Senaste nytt

SAS Friends & Family, boka senast 6 September 2020

GOTBound

Medlem
Jag kollade long haul ut från Göteborg FF och allt för oftast är det hög ”overhead kostnad” jmfrt med direkt från CPH och ARN, men det är ju så i princip hela tiden även utan FF vilket är trist om jag vill välja SK och stödja den nordiska flaggbäraren istället för Tyska, Holländska, Franska, Brittiska, jag vet att BA inte är flagcarrier enligt Virginia Atlantis, eller den Finska.
 

ilon

Medlem
Nej det är det inte, har hittat det.
Men i plus är inte alltid 2 byten rabatterat som möjligtvis eco kan vara.
Jag letade inte supernova får jag väl erkänna. Vill du avslöja rutt du hittat två byten? De jag hittade går inte att boka plus inom kampanjen, men väl go.
 

Rickard_O

Medlem
Jag letade inte supernova får jag väl erkänna. Vill du avslöja rutt du hittat två byten? De jag hittade går inte att boka plus inom kampanjen, men väl go.
Har inte letat supernoga heller, hittade med ett byte ut och två byten hem till Palma tex.
Två byten hem från Palma låg på 1701:- i Plus
 

ilon

Medlem
Har inte letat supernoga heller, hittade med ett byte ut och två byten hem till Palma tex.
Två byten hem från Palma låg på 1701:- i Plus
Helt rätt, inom europa hittar jag också med dubbla byten (betydligt enklare på datorn än mobilen).
Försöker hitta det till SFO dock utan framgång.. Hittar flera dagar med dubbla byten, men ingen avgång där jag kan välja annat än minus:
Screenshot from 2020-08-29 09-59-08.png
 

DanielKif

Medlem
Bokat till CPH i dec och till BRU i början av feb ifall Brugges bier festival blir av. Om inte blir det en tur till bryggerier i Belgien,
 

Ilmu90

Medlem
Hur får man reda på lösenordet numera? Minns bara att man publicerade lösenordet i tråden förr. Någon ändring som jag missat?o_O
 
Toppen