Senaste nytt

Avis kör en ny 10.000 Eurobonuskampanj

Robert_E

Medlem
  1. Promotion is strictly only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus
  2. Only valid for reservations taking place between 19th August – 31st October 2020 and rentals taking place between 19th August and 31st October 2020.
  3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Norway, Sweden and Denmark.
  4. 10,000 Extra points awarded for any rentals of 4 days or longer and minimum of Car Group D. 5,000 Extra points awarded for any rentals of 4 days or longer for Car Group A to C.
  5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days.
  6. If any other AWD number is present in a customer’s Avis Preferred profile and this is used in the rental booking then they will not receive the EuroBonus Extra points and once booked this cannot be reversed.
  7. May not be used in conjunction with any other coupon, promotions.
  8. Maximum 3 rentals during promotional period.
  9. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply.
Avis & SAS Eurobonus
 

Samosaguas

Medlem
Intressant! Kollade lite snabbt priser i Stockholm i september och tyvärr är inte priserna så lockande. 2000 kronor för 4 dagar i D-klass var det bästa jag hittat hittills. Någon som hittar lägre priser?
 

palmen

Moderator
Finns det klasser ovanför D som är billigare? Avis brukar ju inte alltid följa att det blir dyrare ju "högre" bokstav det blir.

Sökte på Bromma och hittar även jag priser för 2100 kronor för 4 dygn.
Kan fortfarande se värde i denna kampanj med lite kreativa lösningar, men jag betalar inte 20 öre poängen för att få de rakt in på kontot. Då kan jag lika gärna köpa från SAS direkt.
 
Last edited:

NyfikenGrau

Medlem
Finns det klasser ovanför D som är billigare? Avis brukar ju inte alltid följa att det blir dyrare ju "högre" bokstav det blir.

Höll precis på att leta efter det själv nu. Inte hittat något sånt exempel i Sverige (än så länge) där är hittills D genomgående fjärde billigast, men på CPH är grupp I (MB A-klass) billigast förutom A-C när jag söker 14-18 september (konkret 192 GBP, ingen aning varför priset visas i £).
 

NyfikenGrau

Medlem
Nån annan som fått detta meddelande när man provat ändra plats?

You can only pickup your vehicle in the following countries: Austria, Spain, Finland, Hungary, Czech, Belgium, France, Germany, Italy, United Kingdom, Denmark, Switzerland, Luxembourg, Poland, Portugal, Netherlands, Sweden, Norway.

Vet att det bara står S, N, DK i reglerna men undrar varifrån just dessa länder kommer, står som vanligt "Your promotional code has been applied" vid sökningen.
 

aikelo

Medlem
Jag får fram ca 1425kr tors-mån i Halmstad grupp H
ab60202136357446f9e6c4f2179a9641.jpg
 
Toppen