Canadien
Medlem
Det är också rimligt, om jag läst rätt så har EBx fått 1k poäng och EBD 10k. Då kan man tolka det som att alla som klagar, som är EBB eller högre, får 1k poäng som COVID-kompensation. Sedan får EBD 9k kompensation om de vill stanna kvar som kunder trots att man tar bort deras stora förmån om 750:- rabatt.Hur argumenterar du för beteendet när det kommer till att vissa EBG har fått kompensation för att förmånerna inte kan nyttjas?
Har någon klagat och inte fått 1k eller 10k ? Jag tycker inte det verkar random utan alla som klagar får poäng. Eller har jag missat någon post här?om man ger kompensation på detta sätt, till synes ganska random så bör man göra det till alla som klagar
Nej, jag tar inte parti för SEB eller SAS, enbart mig själv som EBD och jag personligen har verkligen tänkt säga upp mitt MC. Nu fick jag 10k och kan således motivera att jag får betala lika mycket som en EBG ett tag till.Det är intressant att ni envisas att strida för SEB´s ståndpunkt