Senaste nytt

Hilton Slussen har dragit ner på förmån

M.K

Medlem
@Flyer722 Bodde du också där i natt? :)

Jag tycker frukosten och min stay var mycket trevlig, och det kändes säkert på en helt annan nivå än på många andra hotell i Skandinavien just nu.

-All personal bar mask.
-Långt mellan borden. Varm mat från kock bakom glas. Absolut ingen trängsel och lysande bacon!
-Cleanstay by Hilton. Rummet var fräscht med fina vyer. Rengjort och märkt med skön King. Bra uppgradering från queen á 880:- ;)
-Ekens uteservering var också bra utan närkontakt med andra gäster. Bordet rengjordes flera gånger av personal med mask på. Ok utbud av fika att dricka.
-Delar av hotellet upplevde jag dock i ärlighetens namn som slitet i behov av remodeling

Slutsummerat kan jag absolut tänka mig att bo här igen för t ex statusmål med de priserna vi kan få nu.
 
Last edited:

M.K

Medlem
11D962D3-9B39-4F64-AD78-56459939A607.jpeg



Nytt rekord med många nätter för bara 840:- alternativt 22’ HH nu. En bonusbokning på fem nätter kan komma ner i 17600HH/natt (88K).

Med poängkurs $0,005 och dollarkurs på 9sek landar då priset på riktigt fina $88 motsvarande 792sek per natt! Ser vi nya rekord nedåt under hösten? Det är min gissning på grund av ökande smitta nästan överallt.
 
Last edited:
Toppen