Senaste nytt

Revolut Rewards lanserat i Sverige

M.K

Medlem
Rabatten kommer på ditt Revolut konto efter det att köpet gått igenom. Jag kan tänka mig atf det går från reserverat till punschat på två till tre dagar.

Jag har inte hunnit handla där än då jag gjorde mitt senaste apoteksköp bara några dagar innan denna betalansering. Jag kan däremot återkomma i tråden då jag testat. Eventuell negativitet sparas till dess.;)
 

intuition

Medlem
OK!
Om du gillar just Hjärtat så finns de med på santander cash-back. Ger iofs ger bara 7% där, men då går det bra att handla på en vanlig dator.
 

mha321

Medlem
Jag konstaterar att det som vanligt kommer en del negativitet då jag startar en ny tråd där vi faktiskt kan spara pengar eller tjäna mer poäng. :rolleyes:
Självklart! Internet är ju till för att klaga på!

Revoluts utmärkta cashback på 10%
10% cashback på apoteksvaror vore onekligen nice. Synd bara att appen totalhänger sig när jag klickar på den (jag kom in på några andra, men efter att ha klickat på just apoteket hjärtat så slutade samtliga andra fungera som jag inte redan hade klickat på en gång).

Klara barnsjukdomar -- får de ordning på dem så kan det nog bli något av det. Även om jag helt håller med @intuition att det är en klar begränsning att man måste genomföra köpen på telefonen istället för datorn.

Återstår också att se om det är introerbjudanden eller om det håller. Hjärtat tex ger ju 6% på refunder, skulle inte förvåna mig en sekund om de efter intro-push kommer ligga på ungefär samma nivå som dem.
 

M.K

Medlem
@mha321 Ja vi är alla olika. :)

@intuition Om det är för liten text kanske du har en padda du kan installera Revolut på? Värt 3% extra mot Din andra portal tycker jag.

Det återstår som sagt att se hur detta utvecklar sig. Ingen officiell lansering än, så de jobbar nog med justeringar efter feedback från betatestare.
 

McFace

Medlem
Booking.com med 10% är väl ganska intressant. Frågan är ju bara om deras reseförsäkring är tillräckligt solid för att våga boka den vägen.
 

intuition

Medlem
...
@intuition Om det är för liten text kanske du har en padda du kan installera Revolut på? Värt 3% extra mot Din andra portal tycker jag.
...
Storlek är en aspekt, men det finns fler. När det gäller apoteksprodukter är jag ganska illojal - är det något speciellt jag behöver som är lite dyrare kollar jag typ prisjakt först. Att jämföra priser och villkor kräver en översikt som jag inte känner att jag har i en mobil enhet. Man kan säkert få flödet att fungera i en padda, men jag vill helt enkelt inte :)

Sedan är jag lite försiktig när det gäller butiker som delar all data med klarna, speciellt när man handlar produkter som man vill skydda sin integritet lite på. Så där går Apotek Hjärtat ändå bort för det mesta.

Jepp, livet hade varit enklare om man inte hade några principer! ;)
 

M.K

Medlem
EA840C2E-6834-4157-BAB3-80DDC2DB0385.jpeg


Officiell lansering av Rewards kom nu på mailen!

A1909D6E-6483-4162-8B72-ADDF04AB8593.jpeg

Något nytt spännande framöver?
 
Last edited:

Tonton

Medlem
Faktiskt riktigt besviken på Revolut Rewards.

Bolt ger bara rabatt för nya kunder, således värdelöst för mig.
Mapiful ska erbjuda 15% rabatt. När jag applicerar rabattkoden så får jag enbart 8% rabatt.

Nää, jag hade höga förhoppningar på detta, men det har inte börjat bra.
 
Toppen